חברת "דורות", יצרנית מוצרי השום והתיבול הקפואים, מעלה לרגל יום האישה הבינלאומי, קמפיין רשת ייחודי המותאם לנשים עובדות, תחת הסלוגן "פשוט לבשל". במסגרת הקמפיין, בשיתוף ערוץ האוכל של "סלונה", הוקמה קהילת אוכל ייעודית אשר מזמינה את הגולשים, נשים וגברים כאחד, להצטרף למיזם ולנסות לזכות בפרס יוקרתי – קורס בישול מקצועי של בית הספר הגבוה לבישול "דן גורמה". קהילת האוכל "פשוט לבשל" תערוך לאורך הקמפיין תחרויות נושאות פרסים, יועלו מתכונים, טיפים והמלצות, שמטרתם להציג כי גם בזמן קצר, המוכתב לאישה העובדת, ניתן להכין אוכל מזין, טעים ואיכותי לכל המשפחה. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן ואלי.
מעל ל- 1500 איש לקחו עד כה חלק בהגרלה באתר, מתוכם נבחרו 45 זוכים, אשר החלו בלימודי קורס הבישול המקצועי, בחסות חברת "דורות". הזוכים חולקו לשלוש נבחרות, כשבראש הנבחרות מנטוריות מובילות, בלוגריות בישול מבית סלונה, מובילות דעה ובעלות קהילת עוקבים אדוקה ונשים עובדות בפני עצמן, אשר מעבירות שיעורי התמחות בנושאים שונים בהם בשר, ירקות, קינוחים, לחמים ועוד. לכל אורך תקופת ההכשרה, 3 חודשים אינטנסיביים, יתחרו הנבחרות במשימות בישול ואפייה, קבוצתיות ופרטניות, אשר יזכו אותם בפרסים נוספים שווי ערך.
לדברי איילת שעבני, מנהלת השיווק של חברת "דורות", מוצרי דורות נועדו להקל על הבישולים היומיומיים במטבח ולשלב בין נוחות לביטוי עצמי ויצירתיות בבישול. "מטרת הקמפיין להמחיש כיצד מוצרי דורות מסייעים לבשל בקלות ובמהירות, לחזק את תפיסת המומחיות של דורות בכל הקשור לעולם התיבול והבישול ולמצב את המותג כמוצרים שמשדרגים בישולים, מתכונים וארוחות".