רשת "הום סנטר" מעלה קמפיין פרסום למגזר הרוסי בהיקף של כחצי מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום טריו.
הקמפיין, תחת הכותרת: "מתנות לשנה החדשה קונים בהום סנטר" יציג מבצעים שונים באווירת החג, המתאימים לאירוח, מתנות והתחדשות לקראת השנה האזרחית החדשה.
הקמפיין יכלול סרטוני פרסומת שישודרו בערוץ 9 ומודעות בעיתונים המובילים של המגזר הרוסי: וסטי, נובוסטי ומיג.
קרדיטים
משרד פרסום: טריו
ירון פאריזון – מנהל מגזר רוסי, יוליה ביאלוגלבסקי – סופרוויזרית מגזר רוסי, מקס פורמן – קופירייטר, סנדרה ברטוב – מנהלת קריאטיב, ייגור קוטיקוב – מעצב.