"הום סנטר" מעלה קמפיין פרסום למגזר הרוסי


רשת "הום סנטר" מעלה קמפיין פרסום למגזר הרוסי בהיקף של כחצי מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום טריו.



הקמפיין, תחת הכותרת: "מתנות לשנה החדשה קונים בהום סנטר" יציג מבצעים שונים באווירת החג, המתאימים לאירוח, מתנות והתחדשות לקראת השנה האזרחית החדשה.



הקמפיין יכלול סרטוני פרסומת שישודרו בערוץ 9 ומודעות בעיתונים המובילים של המגזר הרוסי: וסטי, נובוסטי ומיג.



קרדיטים


משרד פרסום: טריו


ירון פאריזון – מנהל מגזר רוסי, יוליה ביאלוגלבסקי – סופרוויזרית מגזר רוסי, מקס פורמן – קופירייטר, סנדרה ברטוב – מנהלת קריאטיב, ייגור קוטיקוב – מעצב.



אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים