יצרנית מוצרי המאפה הקפואים "המאפה הצרפתי", בבעלות רפי מיוסט, משיקה לראשונה מאפיית דגל בעיר חולון. הסניף החדש, אשר ממוקם במתחם הקניות של "קבוצת מבנה" בחולון, מתפרס על 300 מ"ר וכולל מרפסות עם מקומות ישיבה, בהשקעה כספית של מעל ל-2 מיליון שקלים. במקום הוקמה מאפייה מעוצבת ומתקדמת, בהובלתו של השף קונדיטור איציק בכר, והיא מתוכננת להיות הראשונה מתוך רשת מאפיות בתיכנון חדשני ופונקציונלי תחת מותג "המאפה הצרפתי". להערכת הנהלת החברה, עד לסוף שנת 2019 ייפתחו ארבעה סניפים נוספים בערים מרכזיות תחת שם המותג.
החנות הוקמה במתחם הקניות החדש "מבנה חולון" של קבוצת "מבנה", מקבוצות הנדל"ן הגדולות בישראל. המתחם נפרס על שטח של למעלה מ-15 אלף מ"ר וממוקם בלב אזור התעשייה של חולון, ברחוב הפלד 7. במתחם פועל הסניף הגדול בישראל של רשת רמי לוי וחנויות של מיטב המותגים ובתי העסק מתחומים שונים בהם אופנה, חשמל, עיצוב הבית, טקסטיל, בילוי ופנאי.
הסניף הראשון של "המאפה הצרפתי" בחולון כולל בר שרות מרכזי. מרבית מוצרי המאפה מגיעים ישירות ממפעל "המאפה הצרפתי" בראשל"צ ונאפים במקום. בבר השרות המרכזי מכינים כריכים טריים, ארוחות בוקר וסלטים רעננים הנעשים לעיני הלקוחות.
מפעל ״המאפה הצרפתי״ הוא מהגדולים והמובילים בישראל בתחום מוצרי המאפה הקפואים לאפייה במקום. במפעל מועסקים אנשי מקצוע ברמות הגבוהות ביותר, והם המובילים את תחום פיתוח המוצרים והתפעול. כיום החברה מוכרת את מוצריה ללמעלה מ-700 לקוחות בכל רחבי הארץ ומייצאת למדינות שונות בעולם, כשמידי שנה מצטרפים בעלי חנויות מאפה נוספים למעגל הלקוחות.
מפעל "המאפה הצרפתי" הוקם לפני 20 שנים על ידי מקצוענים שפרשו מבונז'ור. היזם רפי מיוסט הבין שיש צורך לתת מענה למאפיות בשוק הפרטי. לשם כך מיתג רפי את שלושת סניפיי בונז'ור שהיו בבעלותו ל"מאפה הצרפתי", והקים אתר ייצור בראשון לציון. כיום "המאפה הצרפתי" הוא מפעל גדול ומוביל בתחום 'האפייה במקום'. יכולות הייצור הולכות ומשתבחות כאשר כל המשאבים מופנים לרכישת קווי ייצור חדשניים, המהווים את היתרון הגדול של המאפה הצרפתי. בנוסף ל-120 עובדי ייצור, מחזיק המפעל באנשי מפתח שגדלו והתחנכו בבונז'ור: השף קונדיטור שלמה פריינטה והסמנכ"ל יעקב גוזלן.
לדברי השף קונדיטור איציק בכר, אשר הוביל את הקמת הסניף החדש: "לפני כשנה התקבלה החלטה להקים חנויות שיטיבו לבטא את חזון "המאפה הצרפתי", וכך נולד פרויקט מאפיית הדגל. "המטרה הייתה הקמת אב טיפוס חדשני ומגוון, המעניק חוויית קניה מלאה ללקוח הנכנס בשערי המותג, אם זה בתחום הבולונז'רי, פטיסרי וכן בתחום מוצרים נלווים ומשלימים כגון כריכים, ארוחות בוקר, ממרחים וסלטים בייצור עצמי. מפעל המאפה הצרפתי בחר בי לניהול פרויקט מאפיית הדגל, שיהווה אב טיפוס עבור הרשת, וימשוך יזמים וזכיינים שירצו להקים בתי מאפה משודרגים של המותג".