"המועדון" עם אשר אזולאי, מנהל מועדון "יותר"

מועדון 'יותר' הוא מועדון ההטבות לחיילי החובה של 'יחד למען החייל' (קרן לב"י האגודה למען החייל) אשר הוקם לפני 20 שנה ע"י האגודה למען החייל ואגף כח האדם וצה"ל ומטרתו היא להעניק לעמיתיו מגוון פתרונות צריכה משתלמים. כיום במועדון 'יותר' מ- 210,000 עמיתים פעילים המחזיקים בכרטיס אשראי 'יותר' ומעניק להם מגוון הנחות במעמד החיוב, הטבות ומבצעים בעשרות רשתות ומאות בתי עסק בפריסה ארצית.
מי קהל היעד של המועדון?
למועדון 'יותר' ניתן להצטרף החל משלב בו מחזיק מועמד לשירות ביטחון צו גיוס סופי, בערך בגיל 17 וחצי, וכן כל חייל/ת בשירות חובה. החברות במועדון תימשך כל עוד כרטיס האשראי בתוקף, ואינה עולה דמי חברים.
איפה הערך הגדול ביותר עבורכם בהפעלת מועדון לקוחות?
אין יותר נכון מלהפעיל את המועדון בגוף שכל כולו נתינה לחיילים- יחד למען החייל (קרן ליבי אגודה למען החייל),
הפעלת מועדון לקוחות לחיילים הוא בראש ובראשונה ערכי. החיילים הם הילדים של כולנו ואם למישהו מגיע יותר אז לחיילים! אינספור הנחות והטבות במגוון תחומים מחכים להם ונגישים להם בכל דרך אפשרית: אתר, רשתות חברתיות, אפליקציה ועוד.
מה למדת על הצרכן מתוך פעילות מועדון הלקוחות?
קהל היעד של מועדון 'יותר' הינו קהל דינאמי, צעיר, טכנולוגי ועכשווי – כמעט בכל 3 שנים הלקוחות מתחלפים ויחד עם זאת גם העולם משתנה. אנו במועדון 'יותר' כל הזמן למדים כי אוכלוסיית החיילים רוצים לקבל / לממש הכול כאן ועכשיו, הם מאוד דיגיטליים ואנו כמועדון לקוחות לומדים את השטח ומתאימים את עצמנו לאוכלוסייה שתמיד תהיה בגילאי 17.5-22
מה האתגר הגדול ביותר בניהול מועדון לקוחות
האתגר הגדול ביותר בניהול לקוחות הוא לעמוד בסטנדרטים ובדרישות קהל היעד – לנתח את הצרכים שלהם ולגייס להם בדיוק מה שהם צריכים ומתי הם צריכים. כמובן שגם עניין צריכת המדיה שלהם הוא משתנה לא מעט ואנחנו צריכים תמיד להישאר צעירים, ממוקדים ותכליתיים לדרישותיהם. יחד עם זאת כגוף שיושב בארגון שמטפל כל כולו ברווחת החיילים ההתנהלות "העסקית" של המועדון הינה תמיד לדאוג שהחיילים יצרכו פחות ונכון.
אילו כלים וטכנולוגיות משמשים אתכם? מאיפה הידע בניהול?
המועדון מנוהל ברובו בניהול פנימי: ניהול דטה, ניהול אפליקציה, ניהול אתר ייעודי, שיווק המועדון בצה"ל ומחוצה לו וכו.
לרשותנו עומדים מגוון כלים וחברות המעניקות לנו תמיכה וסיוע שיווקי המתחמים בקהל הצעיר לרבות: חב' לניהול כל תחום הסושיאל, משרד פרסום ועוד.

למועדוני לקוחות יש תדמית של כלי שיווקי אגרסיבי- ספאמי – איך אתם נמנעים מכך
ספאם… איך נמנעים? מועדון 'יותר' מנהל מס. מאגרים רשומים כמפורט וכנדרש בחוק הספאם. בכל כלי שיווקי קיימת אפשרות להסרה. כמו כן, אנו עושים כל שביכולתנו שלא להגיע למצב של "להציק" ללקוח ולהתאים את התוכן הראוי (לדוגמה: מועדון 'יותר' לא מפיץ ניוזלטרים אלא אחת לשבועיים, SMS – לא יופצו אלא אם מדובר בהטבה משמעותית וכיוב)
מועדון יותר קשוב לצרכים ולבקשות העמיתים, המועדון אינו פועל למטרות רווח. ולכן מועדון יותר עושה הכל על מנת לתת לחיילים רק… "יותר".

אולי יעניין אותך

יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום
אורי וטרמן מנכל קבוצת שופרסל איציק אברכהן יור קבוצת שופרסל עמית זאב, רועי פרייבך מנכל חברות הבנות שופרסל
הלן דורון צילום דוד דורון (8)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''