חברת "המקצוענים" המתמחה בהוצאה לאור של מדריכים מקצועיים לציבור הרחב ביניהם מדריך "המקצוענים" ו"ספר האוכל משיקה בימים אתר אינטרנט חדש שיתמוך במותג "המקצוענים" בהשקעה של 250 אלף דולר במטרה ליצור ערוץ שיווקי ותקשורת נוספת עם לקוחות החברה וקהל יעד פוטנציאלי.
האתר החדש תחת השם "המקצוענים" WWW.PRO.CO.IL מציע לראשונה בארץ מחירון אינטראקטיבי גדול ומקיף המאגד תחת קורת גג אחת את כל נותני השירות להם נזקק הצרכן, במגוון הקטגוריות השונות כמו: הובלות, זגגים, הדברה, גינון, איטום, חשמלאים, מסגרים, טכנאי טלוויזיות, מנעולנים, צבעים, דודי שמש ועוד.
מהחברה נמסר הבוקר כי האתר תוכנן ופותח בטכנולוגיה חדישה ובאופן ידידותי לגולש כך שיוכל לאתר ולמצוא דרך מנועי החיפוש באתר, את בעלי המקצוע המומלצים של "המקצוענים" במהירות כמו גם, טיפים מקצועיים וכללים אשר יאפשרו לו לקבל את השירות הטוב ביותר באופן בטוח ומקצועי. בשלב השני יועלו לאתר סרטוני וידאו אשר יסבירו וייתנו מענה וכלים ראשונים להתמודדות עם מגוון תקלות שונות ונפוצות בתחום הבית והמלצות כיצד לשלם פחות על מגוון השירותיים.
כמו כן נעשה שיתוף פעולה ייחודי עם מירס להקמת מערכת טכנולוגית משוכללת וייחודית שאינה קיימת עדיין בארץ. בנוסף, ניתן דרך אתר האינטרנט להצטרף למועדון הצרכנים של החברה ולקבל הטבות שונות ומידע מעמיק יותר.לכל אלה מתווסף מוקד השירות של החברה *8877 אשר ילווה את הצרכנים לכל אורך ההתקשרות עם בעלי המקצוע.
לדברי ארז סתר מנכ"ל חברת ה"מקצוענים": " תחום האינטרנט שצובר תאוצה יחשוף את הצרכן הישראלי לשלל בעלי מקצוע אמינים והוגנים, יקל על לקוחות קיימים וחדשים בהזמנת בעל מקצוע וכן ישדרג ויחזק את הקשר בנינו לבין לקהלי יעד נוספים המהווים קהל יעד פוטנציאלי.
לדבריו: פיתוח והקמת האתר הינו מהלך הכרחי בשל העלייה החדשה של הצרכנים המשתמשים באינטרנט למטרות צרכניות כמו: חיפוש מידע, בירורים רכישה ועוד, אנו מצפים בחודשים הראשונים לכ- 100 אלף גולשים ולגידול של מעל -40% בפניות לקבלת שירות בשנה הראשונה, כפועל יוצא גידול של 30% במחזור המכירות של החברה בשל התפתחות תחום המסחר באינטרנט ".