"הרץ" פתחה מרכז שירות הפועל באמצעות מוקד טלפוני 24 שעות ביממה במטרה ליצור יתרון תחרותי

"HERTZ" השלימה הקמתו ופתיחתו של מרכז שירות חדש הפועל 24 שעות ביממה ופועל כמוקד טלפוני מתוחכם ויעיל הבא לענות על צרכי כלל לקוחות החברה בתחום הליסינג וההשכרת רכב בארץ ובחו"ל. המוקד, שנפתח בת"א, ישרת לקוחות מכל הארץ ויאפשר מתן מענה ללקוחות בתחומים שונים החל מביצוע הזמנה, שעות פעילות, בירור פרטים לגבי הטיפול ברכב וכלה בברור חשבונית.


הקמת המוקד כללה בין השאר הצטיידות במערכת Call Center מתוחכמת וחדשנית והיקפה עמד על כחצי מיליון ש"ח. את המוקד מאיישים 10מוקדנים הפועלים כאמור במשמרות משך היממה כולה.



אורית דויטש, מנהלת אגף שירות ותפעול מוסרת כי מטרתו העיקרית של הפעלת מוקד זה היא לאפשר נקודת מגע אחת מול הלקוח מתחילת הפנייה ועד סגירתה. עוד ציינה דויטש כי HERTZ, היא חברה דינאמית, הרואה במתן שירות ערך עליון בעבודתה מול לקוחותיה, פועלת להשתפר ולהתחדש בקצב של לקוחות החברה. "מתן מענה מיידי ומעקב אחר כל ביצוע ועדכון שוטף של הלקוחות הפונים הינו חלק עיקרי במתן השירות המעולה אשר אנו עומדים מאחוריו".


אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס