"כריתי" הכפילה את פס ייצור המוצרים ומדווחת על הכפלה של פי 5 (!!!) בהיקף המכירות לעומת 2005

חברת "כריתי" הכפילה את פס ייצור המוצרים ומדווחת על היקף מכירות לשנת 2006, המוערך בכ- 6 מיליון ₪ – גידול של פי 5 לעומת שנת 2005 .



חברת "כריתי", יצרנית ומפתחת כריות בריאות, כריות הנקה, מזרוני פעילות ועוד, הכפילה את מחזור המכירות פי 5 בשנת 2006 לעומת שנת 2005. היקף המכירות לשנה הנוכחית מוערך בכ- 6 מיליון ₪, עלייה של 4.8 מיליון ₪ לעומת השנה שעברה.



עיקר הגידול מיוחס לפיתוח ישראלי מקורי של קו מוצרים חדש והרחבת קווי המוצרים הפונים לקהלי יעד שונים. "כריתי" הכפילה את היקף הייצור של המוצרים המיוצרים כולם בארץ.


מדובר במוצרים ייחודיים הבאים לענות על מגוון צרכיהם של ילדים, בני נוער ומבוגרים. המוצרים הפופולאריים הם צווארונים לבני נוער, כריות לנהג הרכב, פופים, מזרני פעילות, כריות הנקה ועוד.



העלייה המשמעותית בהיקף המכירות בשנה האחרונה, נובעת גם בעקבות המהלך השיווקי של החדרת מוצרי "כריתי" ברשת החנויות "מוצצים", הקמת פינות בתוך חנויות הרשת "רב קט" וחדירה לחנויות קונספט כמו למטייל, ברחבי הארץ.



סמנכ"ל שיווק חברת "כריתי", משה פרי מוסר, כי חברת כריתי נמצאת במגעים מתקדמים עם מפיצים ורשתות ענק בארה"ב, רוסיה ודרום אפריקה לייצוא מוצרי החברה.


העניין הרב שמגיע מצד המפיצים בארצות אלה, מיוחס לפיתוחים הייחודים של כריות ופופים וכן לכריות צוואר הילדים, בוגרים ובני נוער.



חברת "כריתי" הוקמה על ידי תמר בשן – מקימה ומפתחת המוצרים, לפני כ- 13 שנה.

אולי יעניין אותך

מים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''