"לילית קוסמטיקה" קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג הבישום Mango בישראל

חברת "לילית קוסמטיקה" קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג הבישום Mango בישראל. המותג ישווק החל מהשבוע הקרוב בלעדית ברשת סופר פארם. היקף ההשקעה בהחדרת המותג נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪.



בית האופנה Mango אחד המובילים בתחומו לאופנת נערות ונשים צעירות, משווק את תוצרתו בכ- 1500 חנויות בכ- 100 מדינות שונות ברחבי העולם. אחד הקווים המנחים שמיישם בית Mango בכל מדינה בה הוא משווק- להלביש נשים מודרניות בהתאם לצרכיהן. חזון זה הינו אחד המפתחות להצלחה המסחרית הבינלאומית של המותג. את אותה הצלחה בינלאומית, שאפה החברה לתרגם לקטגוריה נוספת, על ידי יצירת מותג אופנתי אך נגיש בשוק הבישום.



עד כה שווקה בישראל אופנת מנגו בלבד הכוללת ביגוד ואקססוריז לנשים, במנעד קלאסי עד וינטאג'. מהיום תוכל הצרכנית הישראלית להתוודע אף לבושם החדש מבית מנגו Lady Rebel. הבושם החדש משלב בהשראתו שירה ורומנטיות, יחד עם טרנדיות ופרובוקטיביות. זוהי השפה של דור תוסס הנשען על צלילי הרוק והאהבה, זוהי נשיות חדשה הבנויה מניגודים.



לדברי ניצה בילט, מנכ"ל "לילית קוסמטיקה": "אני גאה לבשר על הצטרפותו של מותג הבישום Mango לחברת לילית קוסמטיקה. הבושם החדש מיועד לנערות ונשים אופנתיות חובבות הטרנדים המחפשות תרומה הולמת לכספן. מותג מנגו מצטרף לזיכיון בלעדי נוסף אותו קיבלה חברת לילית לאחרונה – מותג הטיפוח הבינלאומי Dr. PAYOT. כמו כן, מנהלת החברה משא ומתן מתקדם לקבלת זיכיונות בלעדיים לייבוא מותגי בישום, איפור וטיפוח נוספים במהלך שנת 2011, זאת כצעד נוסף בתהליך התרחבות החברה וביסוסה כמובילה בשוק הקוסמטיקה. אני מאמינה בפוטנציאל הגלום במותג האיכותי החדש ובטוחני שיסייע להגדלת נתח השוק שלנו, לצד שאר המותגים אותם אנו משווקים".

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box