אופנת 'כאוס' יצאה בתחילת השבוע האחרון בקמפיין מעניין, שלא לומר אידאולוגי, בוודאי בכל הקשור לעולם האופנה הגדוש קמפיינים, בדרך כלל בעלי מאפיינים מיניים.
באישון הלילה שבין ראשון לשני השבוע (19-20/11), עטו אנשי הפרסום של החברה על פסלו המפורסם של הרצל בצומת הסירה, בכניסה להרצליה, והלבישו אותו במיטב בגדי 'כאוס' החדשים. הבגדים אגב, נתפרו בעוד מועד, בדיוק למידות הפסל כך שהתמונות שצולמו על הבוקר היו לא רק אותנטיות אלא לא פחות-מוקפדות ומדויקות.
זהו איננו הקמפיין הראשון בו 'כאוס' משתמשת בטרנד המחאתי-חברתי. קובי כהן, מנכ"ל כאוס מספר לAllmarketing – כי "הקמפיין הראשון של החברה היה נגד תאונות הדרכים ובו השתתפו ארבעה נכים ,נפגעי תאונות דרכים, כמובילי הקמפיין".
"הקמפיין הנוכחי", ממשיך כהן, "הינו מחאתי, נגד מנווטי המדינה, אשר התנהלותם מעודדת באופן מוחלט,את דור העתיד לנטוש את המדינה. למרות שהתופעה, אינה חדשה, הפעם מדובר בהחלטות שמתקבלות ללא היסוס…..לאור המתרחש".
"כל פעולותיה של החברה, הינם פעולות שקולות ומדודות", מסכם כהן, "ומבוצעות תוך הקפדה לא לפגוע בנפש או ברכוש. 'כאוס' כחברת אופנה צעירה, גאה להיות החלוצה,בהובלת קמפיינים מסוג זה, ולתרום בכך לחברה בכלל ולקהל היעד של המותג בפרט".
לצפייה בסרטון הקמפיין על התמונה: