ג'ובנה בלקסטון, מי שהיתה עד לפני כשנתיים מנהלת הפרסום של המותגים ספרייט ודיאט קוקה-קולה לאזור צפון אמריקה במטה חברת קוקה-קולה באטלנטה, ג'ורג'יה, הציגה אמש בפני אורחי המפגש המקצועי למנהלי תקשורת שיווקית כיצד הצליח המותג ספרייט להתאושש ולחזור לנתיב ההצלחה.
המפגש ) Eat, Meet (and Learn שנערך בחסות בוסטר- אנרגיה שיווקית ואולמדיה- ייעוץ תקשורתי שיווקי התקיים במסעדת מיכאלי, מושב רשפון.
במסגרת דבריה הציגה בלקסטון את מעמדו של מותג ספרייט כפי שנתפס בשנת 2003 ואת ההחלטה ליצירת קמפיין פרסום בהובלת דמות קרטון בשם Mr. Thirst. לדבריה הקמפיין, שגייס דמות חדשה, הוכיח כי מותג בעל מסורת יכול לחזור למסלול ההצלחה גם אם קרנו ירדה: "בזכות היצירתיות ותחושת החוויה, שהוענקה על ידי דמות חדשה, הקמפיין ספרייט העניק למותג חיים חדשים והחזיר את התשוקה למשקה בקרב הקהל שזנח אותו".
את קמפיין ספרייט הוביל משרד הפרסום אוגלבי, ניו יורק.
עוד בכנס: אורן בסון, מנכ"ל פורטל Allmarketing ומשרד יחסי הציבור אולמדיה סיפק למשתתפים טיפים המסייעים להשתלב בתקשורת.