חברת תרו, המשווקת
הבלעדית של מוצרי לייסר, מוצרים דנטליים לבריאות הפה משיקה קמפיין החדרה תחת הסלוגן
"מסתכלים לכם בלבן של השיניים" בעלות של כ-3 מיליון ש"ח.הקמפיין נועד ללוות את המהלך השיווקי של החברה,
מעבר של מוצרי LACER מעמדת
הרוקח למדפי הפארם במחלקה הכללית.
הקמפיין שיעלה באמצעות חברת הפרסום אדיקט
ישראל יכלול מס' תשדירים אשר ישודרו
בטלוויזיה ובדיגיטל במהלך כל חודש פברואר ובהמשך השנה, במטרה להחדיר את שם המותג
לתודעת הצרכנים ולמתגו לקהל הרחב כמותג מקצועי המומלץ על ידי רופאי השיניים
והשינניות.
הסלוגן שנבחר לקמפיין נולד מתוך חוזקות המותג המשלב
איכות, אמינות, לובן ובריאות הפה.
אתי ציילר, מנהלת המותג Lacer–
"בסקרים שערכנו מצאנו כי רוב רופאי השיניים והשינניות ממליצים על מוצרי לייסר
ומאמינים בהם, לעומת זאת הצרכנים לא מכירים מספיק את סדרת המוצרים ולא יודעים לבטא
במדויק את שם המותג. הקמפיין נועד ללוות את המהלך השיווקי של מיתוג נקודות המכירה
ולהחדיר את שם המותג, והמענה המקצועי שמציעה הסדרה למגוון ההתוויות".
אורן מאיר מנהל הקריאייטיב הראשי- "שחקן מקצועי
חדש מגיע מעמדת הרוקח לקדמת הבמה המרכזית.יצרנו את סדרת הסרטונים ההומוריסטית על
מנת לייצר שפה אסוציאטיבית חדשה: בכל פעם שעולה השאלה צחצחתם שיניים? ללא
קשר מי שואל היכן ומתי, התשובה צריכה להיות רק אחת – ליי סר, שהיא בעלת צליל דומה ל-
yes sir!
מנהל
קריאייטיב ראשי: אורן מאיר, מנהל לקוח ראשי: איל בלכמן, מנהלת לקוח: עדי ספקטור , מנהל קריאייטיב ודיגיטל: אוהד צארום , ארט:
קרן פינחסיק, מעצבת: קורל אוקסמן, אליסה שובייב, ניר מלכא: דירקטור מכירות ושיווק,
אתי ציילר: מנהלת מוצרי OTC ותמרוקים