"מתיחת פנים": רשת תמנון פותחת 6 חנויות חדשות בקונספט ייחודי בהשקעה של כ-חצי מיליון דולר



ששת החנויות מצטרפות ל-39 סניפי רשת תמנון ברחבי הארץ. מנכ"ל רשת תמנון: "המהלך נועד לשפר את חוויית הקנייה ולהדגיש את המיתוג החדש".



רשת האופנה תמנון מובילה מהלך ייחודי במסגרתו משיקה הרשת 6 חנויות חדשות בקונספט חדש וייחודי ובהשקעה של כחצי מיליון דולר. ששת החנויות מצטרפות ל-39 סניפי רשת תמנון ברחבי הארץ.



ברוך ריינר, מנכ"ל רשת תמנון: "מהלך מתיחת הפנים ברשת וההחלטה לשנות את הקונספט העיצובי באה מתוך רצון לשפר משמעותית את חווית הקניה ולתמוך במיתוג החדש. מטרת הקונספט לספק ללקוחות חווית קנייה נעימה ואיכותית, תוך התמצאות בחלל, הגברת תחושת האינטימיות והצגה נכונה ויעילה של הקולקציה".



סמדר רון, מעצבת הפנים של הרשת: "התכנון החדש מאפשר התמצאות נוחה בחלל החנות ע"י שימוש מתקדם בריהוט, בתאורה ובצבעים היוצרים זרימה טבעית עבור הקונה, תוך הדגשת מוקדי הכוח באופן מזמין. בשונה מהקונספט הקודם, כאן הושם דגש על הגברת תחושת האינטימיות של הקונה בחנות ע"י הקטנת קני המידה בחלל, שימוש בחומרים חמים, פיתוח שיטות מידוף ותצוגה מתקדמות והשקעה בתכנון תאורה מתוחכם. אמצעי מיסחור גרפיים, כגון פוסטרים מוארים, שלטי מבצע ותוויות מידה, משולבים באופן אינטגראלי כחלק מהתכנון הכולל של ששת החנויות ותורמים לעניין ולהתמצאות".



בימים אילו יוצאת תמנון בקמפיין אופנה ייחודי רחב היקף לעונת סתיו חורף 2007 סביב עולם הדייטים. את הקמפיין יובילו שמונה דוגמנים, 4 בנים ו-4 בנות, אשר יצולמו לקטלוג כאשר לתמונתם יצורף מס' הטלפון אישי למטרת היכרות. לאחר תהליך סינון, יבחרו כ-6 מועמדים לכל דוגמן, אשר יוזמנו לתהליך של "ספיד דייט" בו יוקצו למתמודד 5 דק' שיחה עם הדוגמן. בסוף התהליך יבחר כל דוגמן את המתמודד החביב עליו מתוך השישה האופציונלים ויצא עימו לדייט.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח