חברת סימנס, יצרנית ומשווקת מוצרי חשמל לבית, תעלה החל מאמצע חודש יוני בקמפיין פרסומי חדש, במסגרת הליך מיצוב של החברה כמובילה בתחום מוצרי החשמל האינטגרלים למטבח. הקמפיין, שנעשה על ידי משרד הפרסום GPS, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובנקודות המכירה. היקפו: כ- 2 מיליון שקלים. הסלוגן שנבחר ללוות את הקמפיין הנו הסלוגן הבינלאומי של המותג: The future moving in"".
הקמפיין הטלוויזיוני של החברה כולל שני סרטונים בני 20 שניות כל אחד. בסרטון האחד מככב תנור אפייה המציג את מנגנון "DIMENSION 3" – לחימום התנור מראש במהירות שיא. בסרטון השני מככב מדיח הכלים בעל מנגנון ""VARIO SPEED, המקצר את העבודה בחצי מהזמן. מוצרים אלו נבחרו לשמש כמוצרי הדגל של סימנס, בשל הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית ובשל העיצוב ההיי טקי שובה העין שלהם.
מנהלת תקשורת שיווקית בחברת B/S/H/, יצרנית ויבואנית של המותג סימנס, יפית פסקל: "הקמפיין החדשני הוא חלק מתהליך מיצוב המחדש של המותג סימנס, כשהמטרה ארוכת הטווח של שלושת השנים הקרובות הינה למקם את המותג כמוביל בתחום מוצרי החשמל האינטגרלים למטבח. מדובר במותג שמוצריו הם בעלי עיצוב מודרני ועכשווי לצד פונקציונאליות וחדשנות טכנולוגית".
הקמפיין מתוכנן לעלות באמצע חודש יוני 2007 ויימשך עד דצמבר 2007. הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקלים, יעלה על ידי משרד הפרסום GPS.
קרדיטים:
מנהלת הפרסום: יפית פסקל; סמנכ"ל קריאייטיב: אורי ליבני; מנהל קריאייטיב: יגאל לוי; תקציבאית: אבישג יונה; קופי: שרון רפאל; עריכת גירסה עברית: ג'ירונימו; קריינות: שרון חזיז.