"פאוזה" תצרף את מרקי "קנור" נמס בכוס למכונות הקפה והמשקאות שהיא משווקת למשרדים

קנור, המותג הקולינרי המוביל בעולם ובישראל, יוצא בשיתוף פעולה עם "פאוזה" מקבוצת מי עדן, במסגרתו החל מהחודש ישווקו מרקי "נמס בכוס של קנור" ע"י "פאוזה" באריזות אישיות ייחודיות ללקוחותיה המשרדיים והעסקיים.


שיתוף הפעולה ילווה בתמיכה פרסומית באמצעות קמפיין הטלוויזיה של נמס בכוס של קנור אשר עולה בימים אלה וכן בקמפיין אינטרנט ודיוור ישיר ללקוחות עסקיים.


אודי צ'ציק מנכ"ל פאוזה אומר כי: "פאוזה" כמותג מתבסס על קונספט שיווקי, שמטרתו להרחיב את היצע המשקאות החמים אותם צורך הצרכן בהפסקות הקטנות ("פאוזה") במהלך היום. החיבור עם נמס בכוס של קנור מאפשר להביא ללקוחותינו מגוון איכותי ורחב יותר של פתרונות שתייה אירוח למשרד."


קצת נתונים:


* הישראלים שותים בממוצע 3.7 פעמים ביום משקה חם, ואילו 43% מהאוכלוסייה שותים אף למעלה מ- 4 כוסות משקה חם ליום במשך כל השנה.
* 79% מגילאי 30-49 שותים בעיקר במקום העבודה.
* 50% מהאוכלוסייה אוכלים מרק בצהרים והיתרה בין הארוחות ובערב.
* 32% מהישראלים אוהבים לפנק את עצמם עם משקה חם



עד כה הציעה פאוזה, המתמחה במתן מענה להפסקות ("פאוזה") שאנו לוקחים במהלך היום, ממכונות קפה משרדיות ועד מבחר של משקאות פרימיום בטעמים ייחודים. כעת יורחב ההיצע עם סדרה בת 4 טעמים של נמס בכוס קנור, שישווקו במארז של 20 אריזות אישיות המותאם לתליה על קיר המטבחון המשרדי. טעמי נמס בכוס של קנור באריזות פאוזה הם: פטריות, עגבניות, תירס לייט וירקות לייט.


פיונה גייל, מנהלת המותגים הבינלאומיים ביוניליוור ישראל מוסרת כי: "יוניליוור עולמית רואה בפיתוח מערכי שיווק והפצה חדשים מנוף לצמיחה ובפרט כל הפעילות הממוקדת לשווקים חוץ קמעונאים כמו משרדים, חנויות נוחות ותחומי ההסעדה. מקורו של שיתוף פעולה אסטרטגי זה בין החברות הוא בהצלחה העולמית של קנור בהחדרה והגברת הצריכה היום יומית של מרקים אישיים במשרדים רבים בכל העולם. קנור, המובילה את תחום המרקים הנמסים בעולם עם KNORR CUP A SOUP זיהתה את הצורך בפתרון מזין וטעים במצב של ירידת אנרגיה ומיקוד בסביבת העבודה ונמס בכוס של קנור בא "לטעון" את אותו עובד מחדש באנרגיה והרגשה טובה שרק מרק מזין וטעים יכול." עוד אומרת גייל, שהבחירה ב"פאוזה" מתבקשת משום שהינה החברה המובילה בענף למשקאות ייחודיים ללקוחות עסקיים. שיתוף הפעולה הינו אסטרטגי ולטווח ארוך ומשקף את הסינרגיה הרבה בין מוצרי החברות ורצינות המהלך אשר בסופו של דבר ייתרמו לשדרוג של תרבות ההפסקה והטעינה מחדש של העובדים במשרד".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס