"פלאזול" פונה לעסקים: משיקה את "פלאזול עסקים"


חברת "פלאזול" משיקה בימים אלה את "פלאזול עסקים"- שירות ייחודי לעסקים.


עסקים הם לקוחות שחברות הסלולר חפצות ביקרם ונציגי המכירות של חברות הסלולר פונים אליהם בהצעות מפתות.



בחברה אמרו היום כי "נכון שיש נתונים אותם יכול כל מנכ"ל לברר: עלות דקה, מספר דקות חינם בתוך החברה, יעדים מוזלים והטבות שונות, אולם באיזו מידה של דייקנות יוכל לנבא איך תיראה החשבונית שלו בסוף החודש? חברות וגופים העוסקים בתחום בקרת חשבונות תקשורת, עושים זאת באמצעות חישובים כלכליים."



במסגרת השירות תציע החברה שירות המבוסס על תוכנת בילינג ייחודית, שיודעת לבצע תמחור ברמת שיחה בודדת עבור כל עובד בחברה. השירות הופך כל הצעת מחיר ל"חשבונית", ומאפשרת לחשב לראות בבירור איזו הצעה מתאימה יותר לארגון שלו.



שירות "פלאזול עסקים" כולל קבלת הצעות מכל חברות הסלולר עבור כל לקוח, בדיקה ממוחשבת, באמצעות תוכנה ייחודית, שמייצרת חשבוניות אופציונאליות לפי מסלולי החיוב ומראה כיצד ייראה כל חשבון וחשבון של כל אחד ממנויי החברה בכל תכנית תמחור. השירות כולל גם מו"מ לצורך טיוב ההצעות ומביא להחלטת המנכ"ל המלצות מפורטות וחישובי עלויות מדויקים.



מנכ"ל החברה עמי יכין מסר היום כי דו"חות שנערכו עד כה עבור מספר חברות, ייצרו עד 40% חיסכון בעלות הסלולר השנתית של החברות, וכי "פלאזול" אינה מחייבת את לקוחותיה לחתום עימה על הסכם כובל למספר שנים כפי שעושות חברות אחרות העוסקות בתחום.


כשירות משלים, מציעה החברה גם מנוי לאימות חודשי של החשבונית. השירות יאפשר ללקוח לברר האם החיוב בפועל נעשה על פי ההסכם והאם אין טעויות בחיובים של חברת הסלולר.


אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח