חברת "פרמיירה מדיה בע"מ", חתמה בימים אלו על הסכמי פרסום עם מספר חברות מובילות במשק הישראלי. החברת פיתחה פלטפורמה שיווקית חדשנית, בקנה מידה עולמי: ערכת הטבות ייחודית לקהל התרבותי שוחר התיאטרון, בערכת ההטבות הראשונה המופצת בתיאטראות בימים אלו, משתתפים: מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ (הונדה – וולוו), דיזנהוייז סיטונאי תיירות בע"מ, סאני תקשורת (סמסונג) וזהבי עצמון.
ערכת "פרמיירה "ממוקמת על גב כיסא התיאטרון כמעין "תיבת דואר אישית", ובה כ – 5 גלויות מעוצבות כאשר בכל גלויה הטבות אישיות של מפרסמים הניתנות למימוש.
הערכה תושק, לראשונה, ב-15 בדצמבר בתיאטראות באזור גוש דן.
לערכות, שתוחלפנה מדי חודש, מצטרפים בימים אלו גורמים נוספים כגון מפעילים סלולריים, חברות נדל"ן, בנקים וחברות מתחום הפיננסים
מהחברה נמסר כי הכנסות הצפויות מהמדיה בשנת 2008 נאמדות בכ- 11.7 מיליון שקלים. 10 אחוזים מהרווחים יועברו לארגון "הרוח הישראלית" המעניק בית חם ותקווה לילדים ונוער בסיכון
רוני בלנקלדר, מבעלי חברת "פרמיירה מדיה":" אנחנו שמחים שההיענות למיזם החדש הייתה גדולה ואנו משוכנעים שהמפרסמים אצלנו יקבלו את התמורה הראויה. אני משוכנע שקהל שוחרי התיאטרון שהוא בעל סגנון חיים תרבותי ויוקרתי ידע להעריך את ההטבות שהוא מקבל וישתמש בהן".
חברת "פרמיירה מדיה בע"מ" הוקמה לפני כשנה על ידי רוני בלנקלדר, לשעבר מנכ"ל ושותף במשרד הפרסום "בלנקו פרל " וגדי קני, מבעלי חברת "איסטרוניקס" המשמש כדירקטור בחברה. "פרמיירה מדיה" קיבלה זיכיון להפעלת המיזם בתיאטראות ובהיכל התרבות בישראל.