לפי נתוני סטורנקסט קרליין פריגו – מוצרי צריכה, מחזיקה בנתח שוק כספי של 16.4% בקטגוריית השמפו עם המותגים קרליין, נטורל פורמולה ונקה 7 ( נתח שוק כספי אוקטובר 08 storenext), כאשר במהלך החצי שנה האחרונה נרשמה עליה של 30% בנתח השוק של שמפו קרליין (אפריל 08 מול אוקטובר 08). מהלך השקה מחדש יביא לגידול משמעותי בנתחה של קרליין בקטגוריה כולה. יקי אלעד, סמנכ"ל שיווק של קרליין-פריגו מוצרי צריכה מוסר: "סדרת השמפו והמרכך של קרליין מבוססת על Vital complex10 נוסחא ייחודית שפותחה במעבדות קרליין מבית פריגו, המכילה 5 ויטמינים חיוניים לשיער: E,C,B3,B5,B6, המעניקים רכות שיא לשיער. המהלך לסדרת שמפו ומרכך "קרליין" יגובה בקמפיין פרסום רחב היקף בכיכובה של הפרזנטורית אסנת חכים. הקמפיין יעלה בתחילת דצמבר ויכלול פרסומת טלוויזיה, מודעות פרינט בעיתונות, פעילות באינטרנט ופעילות קד"מ ברשתות השיווק. בנוסף תעלה החברה קמפיין תומך עם ג.יפית. הפרזנטורית, אסנת חכים המלווה את החברה בשנתיים האחרונות, תמשיך לעונה נוספת. אסנת חכים הולמת באופן מדויק את ערכי המותג החדשים. חכים ישראלית, בעלת אישיות עם נוכחות כובשת,כנה ישירה, יפיפייה, אינטליגנטית ומצליחה. היא "אחת משלנו" משדרת חום, קירבה ואינטימיות.
במטרה להוביל את קטגוריית השמפו בישראל תשקיע קרליין 3 מיליון שקל, בחידוש לסדרת שמפו ומרכך. ההשקה בהתאמה להכרזה האסטרטגית של קונספט Israeli Innovation Inside"" המהווה חדשנות טכנולוגית והתחייבות של החברה לפיתוח מוצרים בהתאמה לצרכי האישה הישראלית.
אלחנן שקד, מנכ"ל קרליין-פריגו מוצרי צריכה מוסר: "מהלך השקת סדרת שמפו ומרכך קרליין תומך בקונספט הגג של החברה אותו השקנו לפני מספר חודשים – "Israeli Innovation Inside" המהווה את התחייבות החברה לחדשנות טכנולוגית מוצרית המותאמת לאישה בישראל. אנו צופים כי המהלך יוביל את חברת קרליין – פריגו מוצרי צריכה, המחזיקה כיום נתח שוק של 16.4% בקטגוריית השמפו, לגידול של משמעותי בנתח השוק"