לקראת חג הפסח יוצאת חברת "ראלקו", יבואנית "שארפ" בישראל, בקמפיין חדש למקררי הייבריד בטלוויזיה, בעלות של כחצי מיליון ₪.
לדברי זיוי רוזיאק, מנהלת התקשורת השיווקית בחברת "ראלקו", התקופה שלפני חג הפסח מתאפיינת בביקושים רבים למקררים – עלייה 50% במכירות.
חברת "ראלקו" השיקה את המקרר הייבריד לפני כשנה, מקרר המציג שילוב של שתי טכנולוגיות קירור: האחת, טכנולוגיית Multi air flow המקורית של "שארפ", המפזרת אויר קר בצורה אחידה ומהירה במקרר. השנייה, טכנולוגיית קירור פסיבי עוצמתי באמצעות הלב ההייבריד המצונן לטמפרטורה של 0 מעלות, אשר שומר על עוצמת קור גבוהה וקבועה במקרר.
הקונספט העיצובי של מקרר ההייבריד ייחודי והוא זוכה לביקוש רב.