רשת רהיטי דורון, המייצרת ומשווקת רהיטי ילדים ונוער, יוצאת לקראת החזרה לבית הספר במהלך אסטרטגי רחב במסגרתו, תעדכן את הלוגו, השפה התקשורתית ואת תצוגת הרהיטים בסניפיה . ומפיקה קטלוג חדש לשנת 2010/ 2011 . הרשת תשקיע 4 מיליון ₪ בשיווק ופרסום רחב היקף
את המהלך נבחר להוביל משרד הפרסום זרמון גולדמן אשר קיבל לאחרונה את תקציב הפרסום של רהיטי דורון.
במסגרת המהלך יוטמע המותג 'רהיטי דורון' כמותג נחשק לילדים ונוער, הטמעת המותג בקרב כלל האוכלוסייה ולקיחת מובילות ברורה על קטגורית הילדים והנוער כרשת המובילה את הענף. הסלוגן הנבחר הוא "לילד שלך ולילד שבך" המבטא את נחשקות המותג אצל צעירים בגילם וצעירים בנפשם.
הקמפיין יכלול קמפיין טלוויזיוני רחב היקף, קמפיין רדיו, קמפיין אינטרנט, מודעות בעיתונות ארצי והפקת קטלוג חדש.
כחלק מההתחדשות מחליפה בימים אלו 'רהיטי דורון' את תצוגות הרהיטים בסניפיה תוך התאמת צבעוניות הדגמים והקולקציות המוצעות לצרכי הקהל הצעיר בגילו וצעיר בנפשו. עוד כולל המהלך את עדכון לוגו החברה, עדכון והתאמת השפה הפרסומית ופנייה רחבת היקף לכלל האוכלוסייה ותקשור ספציפי עם קהל המטרה.
מחקר מעמיק שערכה 'רהיטי דורון' מצא כי תחום רהיטי הילדים והנוער מאופיין במספר רב של חברות בגדלים שונים ואין אף חברה שלקחה מובילות ברורה בשוק. מהמחקר עולה כי, התקופה של חופשת הקיץ מאופיינת בגידול משמעותי במכירות חדרי ילדים בשל התארגנות של משפחות לקראת החזרה לבית הספר וכן בתנועה ערה של משפחות המשפרות דיור. על כן, הקמפיין של רהיטי דורון יטמיע את המותג ויצור נחשקות ל'רהיטי דורון' .
לדברי אסף טייכמן, סמנכ"ל תפעול של רשת רהיטי דורון:" 'רהיטי דורון' קיימת משנת 1949, כיום הרשת בפריסה ארצית עם 9 סניפים ולמעלה מ- 50% מלקוחותינו הם לקוחות שרכשו בעבר אצלנו או קיבלו המלצה עלינו מחברים שקנו אצלנו. מטרת הקמפיין היא להגיע לאוכלוסייה נוספת שעדיין לא שמעה על העבודה הנפלאה שאנחנו עושים ועל המחירים האטרקטיביים במיוחד אצלנו. הבחירה בסלוגן שיוביל את הקמפיין "לילד שלך ולילד שבך" מייצג את פניית 'רהיטי דורון' לצעירים בגילם ולצעירים בנפשם ומביא לכדי תמצית את פעילות החברה ומבדל אותה משאר המתחרים בשוק תוך יצירת העדפה למותג ונאמנות ארוכת טווח".
לדבריו:" השקת הקמפיין החדש תעביר את המסר לצרכנים כי קניית רהיטים לילדים ולנוער היא חוויה אמוציונאלית, שאמורה להיות חוויה מהנה והתחדשות תוך אמירה כי קניית חדר זו דרך שלנו כהורים לפנק ,להשקיע ולתת לצעירים את מה שאולי להורים לא היה בילדותם ".