חברת "תעמל מזרע", העוסקת בייצור מעליות יוקרה ביתיות וייצור מיכון וציוד הידראולי, מעדכנת את לוגו החברה ויוצאת עם תהליך מיתוג חדש בהשקעה של כ- 400 אלף ₪. את המיתוג מוביל משרד הפרסום ויחסי הציבור חצב דה ויט פרסומאים.
בלוגו החדש נעשה שימוש בפונטים עכשוויים ומעודכנים המעבירים את תחושת התעשייה הכבדה אליה משווקת תעמל מגוון רחב של מוצרים. מהחברה נמסר כי הצבעים המובילים הם כסף וכחול אשר נבחרו על מנת להעביר תחושת המעבר לתחום האקסלוסיבי והיוקרתי, ולרגל השינוי אותו עוברת החברה לאחר 50 שנות עשייה.
משה רווח, מנהל השיווק של חברת תעמל מזרע: "תעמל מזרע ניצבת בשורה אחת עם שינויי המפה השיווקית והצרכנית בישראל ובעולם, ומתאימה עצמה לרוח הזמן."