"תרימה" מעלה קמפיין חדש לצעירות

חברת תרימה בשיתוף עם חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, משיקים פעילות ייחודית לתמיכה בקמפיין של חברת התרופות תרימה למוצר פוסטינור NEW.



במסגרת הקמפיין ל- פוסטינור NEW – הגלולה שאחרי לנשים, נתלו מודעות במקומות בילוי מובילים בפריסה ארצית ביניהם – פאבים, מועדוני לילה ובארים.



שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הבנות הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע.



היקף הקמפיין פחות מ– 50,000 ₪.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים