בצל קריסת רשת בורגר-ראנץ', ועל רקע הקמת מספר בלתי מבוטל של רשתות המבורגרים חדשות, רשת מסעדות ההמבורגרים "אגאדיר" תשיק היום (ב') אתר וידאו תדמיתי ומכירתי חדשני, בעלות של כ- 400 אלף ש"ח, המציג שלל ידוענים וכוכבי תרבות מקומיים בולסים המבורגרים בסרטונים ארוכים ללא עריכה בסגנונו של האמן והבמאי אנדי וורהול, ויכלול בין היתר גם שירות משלוחים און-ליין.
עמוד הבית של האתר החדש יציג בעמוד אחד, עשרים סרטוני וידאו "תיעודיים" בני כ- 10 עד 20 דקות כ"א, אשר מצולמים ב- One Shot (צילום רציף ללא עריכה) ובמסגרתם כאמור מוצגים ידוענים רבים אוכלים המבורגרים לאורך כל הסרטון.
בין הידוענים המככבים באתר ניתן למצוא דמויות בולטות ו- "פחות מסחריות", דוגמת השחקנים ליאור אשכנזי, ניר (נירו) לוי ועמי סמולרצ'יק, כמו גם הזמרת לואיזה קהאן (סולנית להקת טרי פויזן) ואושיות תרבות תל-אביביות דוגמת בעל המועדונים דוד טור.
על הקמת האתר אחראית חברת המיתוג והפרסום מוגרבי & ארנלדס, אשר תשיק את האתר בימים הקרובים בקמפיין פרסומי בהיקף של כ- 300 אלף ₪, באינטרנט, בעיתונות וע"ג שלטי חוצות.
כמו כן, מחר (יום ג') תקיים הרשת אירוע השקה רשמי ורב משתתפים, בהשתתפות ידוענים רבים ונציגים בולטים מ- "הברנז'ה".
מחברת המיתוג נמסר כי: "האתר החדש מהווה נדבך משמעותי בבניית השפה המיתוגית החדשה של הרשת ומציג חוויות משתמש שונה וחלוצה, הן ברמה העיצוב והקונספט והן ברמה הטכנולוגית".
לינק לאתר החדש: www.agadir.co.il