משרד יחסי הציבור של "אורי אטון אסטרטגיה תקשורתית" קיבל לידיו את האתגר להוביל את מערך השיווק של בית-הספר לפסיכומטרי ללקויי למידה- "זינוק".
מנכ"ל המשרד, אורי אטון: "היכולת של נערים ובוגרים להשתלב במערך לימודים אקדמיים נפגע כתוצאה מציוני פסיכומטרי נמוכים. בזינוק מצאו את הנוסחה הנכונה לעזור לקבוצה הגדולה הזו, שאינה מוכשרת פחות ולעיתים אף יותר".
מנכ"ל זינוק, יותם שואר: "מטרת ביה"ס 'זינוק' הינה להגיע לכל לקויי הלמידה המבקשים להצליח בבחינה הפסיכומטרית בדרך ללימודים אקדמיים וקריירה".