נירית שמעון, מנהלת שיווק שטראוס מזון טרי, הודיעה היום על השקת סדרת "אחלה לייט" באריזות אישיות של 125 גרם, ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי שיכלול: טלוויזיה, עיתונות ופעילות קד"מ בהשקעה כוללת של כ – 3 מליון ש"ח.
שמעון ציינה: "לפני כשנה השקנו בהצלחה את סדרת אחלה לייט ובה מגוון עשיר של סלטים וחומוס ובכך אפשרנו גם לצרכנים שמקפידים על תזונה מאוזנת להצטרף לחוויה הכל כך ישראלית ולפתוח שולחן. השנה אנו מציעים לצרכנינו מבחר של חומוס וסלטים באריזות אישיות של 120-125 גרם, כך שיוכלו לתכנן נכון את הכמויות שהם צורכים".