"איך לגרום לאנשים לדבר עליך כמותג ?

המרכז הבינתחומי לאינטרנט , יקיים ב- 21 לאוקטובר, סדנה בנושא: שיווק אישי ועסקי ברשתות החברתיות באינטרנט .


"לכל אחד יש מקום לספר את הסיפור שלו במדיה החברתית ", אומרת רוני פרידמן, מנהלת המרכז הבינתחומי לאינטרנט. אולם, בכדי להשיג קהל קוראים גדול ונאמן ,מן הראוי כי הבוחר לקיים פעילות שיווקית ברשתות החברתיות באינטרנט, ידע מראש באיזו רשת חברתית הכי נכון לו לפעול ואיך עליו לפעול בה על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.


את הסדנה שמטרתה, להקנות ידע כיצד להעביר מסרים שיווקיים ומסחריים באמצעות בלוגים ורשתות החברתיות ינחו שני מומחים לאסטרטגיות שיווק ברשתות החברתיות :


§ רועי קורן – פעיל נמרץ בתעשיית האינטרנט הישראלית ושותף בהקמת הרשת החברתית TheMarker café ,וכיום מנכ"ל משותף בFaZa Heart & Mind Marketing העוסקת בשיווק, הפקה, ייעוץ עסקי וייזום פרויקטים.


§ גילה גדעון – בעלת חברת EFFECTIVA , כותבת ובעלת הבלוגים "מדיה חברתית בעסקים" "מנהל סחר אלקטרוני" ו-" ISRAEL GIFT IDEAS .


במהלך 6 שעות ,ילמדו המשתתפים:


מה הם ההבדלים בין הרשתות החברתיות Twitter, Facebook, TheMarker café LinkedIn? איך בוחרים את הרשת החברתית המתאימה ביותר לקידום הצרכים העסקיים ? כיצד משפיעה הפעילות ברשתות החברתיות על מנועי החיפוש וכתוצאה מכך גם על קידום התנועה לאתר ?


פתיחת חשבון/ בלוג ברשת חברתית -כללי עשה ואל תעשה ועוד .


תאריך הסדנה : יום רביעי, 21.10.09 , בשעות 16:00-22:00 , במרכז האקדמי מופ"ת בתל אביב.


עלות הסדנה280 ₪ בלבד, להבטחת מקום בסדנה יש להירשם מראש. מס' המקומות בסדנה מוגבל.


לרישום לסדנה וקבלת מידע נוסף, יש ליצור קשר באמצעות אימייל: info@iic.org.il


www.iic.org.il


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה