"אלפא קוסמטיקה" הכריזה היום על מהלך שיווקי אגרסיבי במסגרתו תשיק בישראל 14 בשמים חדשים

"אלפא קוסמטיקה" מכריזה על מהלך שיווקי יוצא דופן במסגרתו תשיק במקביל בישראל 14 בשמים חדשים בהשקעה יוצאת דופן בתחום זה בת 10 מליון שקלים.



רונן שמיר, מנכ"ל "אלפא קוסמטיקה" מסר כי "הצרכן הישראלי הפך להיות מבין צרכני הבישום הגדולים בעולם בשל שחיקת מחירי הבשמים בישראל בכ- 30% השנה, שחיקה הנובעת מביטול מיסי הקניה על התמרוקים ובשל התחרות בין הרשתות. מחיר בושם ממוצע נע סביב 275 ₪ (עד לפני 5 שנים המחיר הממוצע היה 400 ₪). הצרכן הישראלי מעדיף לרכוש בישום בישראל מכיוון שבאירופה, למשל, מחירי הבשמים יקרים בכ- 30% ממחיריהם בארץ".



שמיר מוסיף : "אנו פועלים בשוק הגדל בקצב של כ- 7% בשנה (באירופה גדל שוק הבישום בכ- 4.5% בשנה), שוק מוטה מותגים בו אין כמעט מקום למאס-מרקט, שוק בו נשים מחזיקות 4-5 בשמים מתוכם 2 בשמים קלאסיים ו- 3 בשמים מהשקות



חדשות – ולכן שם המשחק הוא חדשנות והשקות בשמים חדשים על מנת להציע ללקוחה מגוון רחב. זו הסיבה למהלך בו אנו נוקטים כעת אשר במסגרתו נציף את מדפי הבישום ב- 14 בשמים חדשים מ-8 בתי בישום יוקרתיים ואהובים בתקופה לקראת חג הפסח המהווה את הפיק הגדול ביותר בשנה למכירות בשמים בישראל".



שוק הקוסמטיקה הסלקטיבי בישראל מגלגל 1,220,000 מיליארד ₪ בישראל ובמסגרתו קטגוריית בישום נשים מגלגלת 600 מליון ₪ וקטגוריית בישום גברים מגלגלת 300 מליון ₪.



אלפא קוסמטיקה מחזיקה נתח שוק של כ- 15.5% מסך קטגוריית הבישום המהווים 140 מליון ש"ח עוזה זאת באמצעות פרוטפוליו מותגים נרחב הכולל את המותגים : "שאנל", "אליזבט ארדן", "ז'יוואנשי", "טד לפידוס", "בריטני ספירס", "פאריס הילטון", "נאף נאף" ועוד.



רונן שמיר, מנכ"ל "אלפא קוסמטיקה" מוסר : "במטרה לתפוס נתח שוק של 1-3% משוק הבישום עם כל אחד מ 14 בשמים שנשיק השבוע – אנו נשקיע במהלך ההשקה סכום המהווה 30% מסך המכירות הצפויות במהלך שלושת חודשי ההשקה הראשונים". רונן שמיר הוסיף כי "אנו צופים להגדיל את נתח השוק שלנו בכ- 5% ולהגיע לנתח שוק של 20% משוק הבישום בישראל, באמצעות מהלך ההשקה המאסיבי במסגרתו נשיק 2 בשמים של "שאנל", בושם חדש מבית "ז'יוואנשי", בשמים חדשים של פאריס הילטון ובריטני ספירס, שני בשמים מבית האופנה "גאנט", בושם מבית המעצבת סוניה ריקל, בושם מבית "נאף נאף", בושם חדש מבית "אליזבט ארדן", בושם חדש של "ורינו", 2 בשמים חדשים של "טרוסארדי"".



הבשמים החדשים ישווקו ברשת "סופר פארם", ברשת "המשביר החדש לצרכן", "ניופארם", ברשת "אפריל" וחלקם ברשתות השיווק השונות ובפרפומריות פרטיות.



ההשקות ילוו בדיול נרחב בכל נקודות המכירה ובפריסה ארצית. הדיילות יציעו ללקוחות להתנסות במגוון הבשמים החדשים.



אלפא קוסמטיקה תתמוך בהשקות החדשות באמצעות קמפיין נרחב הכולל : קמפיינים טלוויזיוניים לבושם החדש של "שאנל" ולבושם החדש של "ז'יוואנשי" וקמפיינים פרינט מאסיביים הכוללים תמהיל של עיתונות מגזינים ושלטי חוצות לכל הבשמים הנוספים.



כמו כן תטפל "אלפא קוסמטיקה" בנראות ובולטות בנקודות המכירה בכל הנקודות.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח