"אלפא קוסמטיקה" מכריזה על מהלך שיווקי יוצא דופן במסגרתו תשיק במקביל בישראל 14 בשמים חדשים בהשקעה יוצאת דופן בתחום זה בת 10 מליון שקלים.
רונן שמיר, מנכ"ל "אלפא קוסמטיקה" מסר כי "הצרכן הישראלי הפך להיות מבין צרכני הבישום הגדולים בעולם בשל שחיקת מחירי הבשמים בישראל בכ- 30% השנה, שחיקה הנובעת מביטול מיסי הקניה על התמרוקים ובשל התחרות בין הרשתות. מחיר בושם ממוצע נע סביב 275 ₪ (עד לפני 5 שנים המחיר הממוצע היה 400 ₪). הצרכן הישראלי מעדיף לרכוש בישום בישראל מכיוון שבאירופה, למשל, מחירי הבשמים יקרים בכ- 30% ממחיריהם בארץ".
שמיר מוסיף : "אנו פועלים בשוק הגדל בקצב של כ- 7% בשנה (באירופה גדל שוק הבישום בכ- 4.5% בשנה), שוק מוטה מותגים בו אין כמעט מקום למאס-מרקט, שוק בו נשים מחזיקות 4-5 בשמים מתוכם 2 בשמים קלאסיים ו- 3 בשמים מהשקות
חדשות – ולכן שם המשחק הוא חדשנות והשקות בשמים חדשים על מנת להציע ללקוחה מגוון רחב. זו הסיבה למהלך בו אנו נוקטים כעת אשר במסגרתו נציף את מדפי הבישום ב- 14 בשמים חדשים מ-8 בתי בישום יוקרתיים ואהובים בתקופה לקראת חג הפסח המהווה את הפיק הגדול ביותר בשנה למכירות בשמים בישראל".
שוק הקוסמטיקה הסלקטיבי בישראל מגלגל 1,220,000 מיליארד ₪ בישראל ובמסגרתו קטגוריית בישום נשים מגלגלת 600 מליון ₪ וקטגוריית בישום גברים מגלגלת 300 מליון ₪.
אלפא קוסמטיקה מחזיקה נתח שוק של כ- 15.5% מסך קטגוריית הבישום המהווים 140 מליון ש"ח עוזה זאת באמצעות פרוטפוליו מותגים נרחב הכולל את המותגים : "שאנל", "אליזבט ארדן", "ז'יוואנשי", "טד לפידוס", "בריטני ספירס", "פאריס הילטון", "נאף נאף" ועוד.
רונן שמיר, מנכ"ל "אלפא קוסמטיקה" מוסר : "במטרה לתפוס נתח שוק של 1-3% משוק הבישום עם כל אחד מ 14 בשמים שנשיק השבוע – אנו נשקיע במהלך ההשקה סכום המהווה 30% מסך המכירות הצפויות במהלך שלושת חודשי ההשקה הראשונים". רונן שמיר הוסיף כי "אנו צופים להגדיל את נתח השוק שלנו בכ- 5% ולהגיע לנתח שוק של 20% משוק הבישום בישראל, באמצעות מהלך ההשקה המאסיבי במסגרתו נשיק 2 בשמים של "שאנל", בושם חדש מבית "ז'יוואנשי", בשמים חדשים של פאריס הילטון ובריטני ספירס, שני בשמים מבית האופנה "גאנט", בושם מבית המעצבת סוניה ריקל, בושם מבית "נאף נאף", בושם חדש מבית "אליזבט ארדן", בושם חדש של "ורינו", 2 בשמים חדשים של "טרוסארדי"".
הבשמים החדשים ישווקו ברשת "סופר פארם", ברשת "המשביר החדש לצרכן", "ניופארם", ברשת "אפריל" וחלקם ברשתות השיווק השונות ובפרפומריות פרטיות.
ההשקות ילוו בדיול נרחב בכל נקודות המכירה ובפריסה ארצית. הדיילות יציעו ללקוחות להתנסות במגוון הבשמים החדשים.
אלפא קוסמטיקה תתמוך בהשקות החדשות באמצעות קמפיין נרחב הכולל : קמפיינים טלוויזיוניים לבושם החדש של "שאנל" ולבושם החדש של "ז'יוואנשי" וקמפיינים פרינט מאסיביים הכוללים תמהיל של עיתונות מגזינים ושלטי חוצות לכל הבשמים הנוספים.
כמו כן תטפל "אלפא קוסמטיקה" בנראות ובולטות בנקודות המכירה בכל הנקודות.