"אם ישראל תשקיע היום 5 מיליון דולר ביחסי ציבור, בשנת 2015 יהיו פה 5 מיליון תיירים", כך אמר נשיא התאחדות בתי המלון בישראל, מר אלי גונן באירוע מקצועי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. לדבריו רק בעיית התדמית מונעת מתיירים רבים להגיע לישראל.
למפגש המקצועי הגיעו חברי האיגוד, אנשי יחסי ציבור, בעלי משרדים ודוברים של ארגונים שונים, וקיבלו סקירה מפי אלי גונן, נשיא התאחדות בתי המלון בישראל על מצב התיירות בישראל.
אלי גונן הדגיש שרוב הדוברים הרשמיים של ישראל בעולם, מדגישים את המתקפה נגד אירן, במקום לעודד התיירות על ידי השקט והרגיעה במדינת ישראל, ללא פיגועים וכדומה.
גונן, נעזר בעבודה שנעשתה ע"י E&Y (ארנסט אנד יונג) על מנת לחזק את קביעתו כי רק השקעה בתדמית בהיקף של 5 מיליון דולר יביא לישראל בשנת 2015 – 5 מיליון תיירים.
עוד במפגש נתן הרצאה, אפרים לפיד על מערך יחסי הציבור בגרמניה. הוא ציין שמבחינת תדמית ישראל בגרמניה – זו הפכה להיות אחת במדינות התומכות בישראל.
המפגש המקצועי נערך בחדר העסקים במלון 'לאונרדו' – מלון בוטיק, ברמת החייל.