חברת "אקספוז אופנה בע"מ", המובילה בייצור בגדי ים ומחזיקת המותגים "בננה", "לי קופר בגדי ים" ו"גלית לוי בגדי ים", משיקה לראשונה קו בגדי ים לילדות ולילדים בגילאים 0-12 תחת שמות המותגים "בננה קידס" ו"טוויטי" החל מעונת הקיץ הקרובה. עלות ההשקעה בפיתוח הפרוייקט תוך ניתוח השוק, הקהל והשחקנים בו, עיצוב הקולקציות, ייצורן והפצתן מוערך בכ 900,000 ש"ח.
אקספוז, שהחזיקה עד לשנה זו את הזיכיון לייצור בגדי ים ל"פוקס" החזירה את הזיכיון ובחרה לייצר ולשווק ליין של בגדי ים תחת מותגיה בקטגוריית ילדים ותינוקות בגילאי 0-12 שנה: "בננה קידס"- בגדי ים לילדות ולילדים בגילאים 4-12 שנים. מדובר במתיחה של המותג המצליח "בננה" לכיוון קהל צרכנים צעיר יותר תוך שמירה על ערכיו ומאפייניו של הקו הבוגר. "טוויטי"- בגדי ים לתינוקות וילדים בגילאים 0-3 שנים. מותג בגדי ים המבוסס על הדמויות המצויירות של חברת "לוני טונס" בזיכיון ישראלי של חברת "אקספוז".
איזי מוכתאר, סמנכ"ל אקספוז, מסר כי: "המותגים שלנו מובילים את שוק בגדי הים בישראל, היה זה אך טבעי כי נשיק ונחדור לשוק בגדי ים לילדים ותינוקות דרך המותגים "בננה קידס" ו"טוויטי". הפנייה לעולם התינוקות והילדים מגיע מהצורך וההבנה כי מדובר בפלח אכלוסיה שלא זכה להתייחסות מרבית מאיתנו וכלל השקעה רבה במחקר, פיתוח, עיצוב וייצור הקולקציות.
"חברת "אקספוז" נמצאת תמיד עם היד על הדופק, ערה לשינויים במשק ובודקת באופן מתמיד אפשרויות לכניסה לקטגוריות וקהלים חדשים תוך הבנת הצרכנים ודרישותיהם". הוסיף מוכתאר. "מכאן, הגיעה ההבנה כי גם לקהל הצעיר מאד מגיע בגד ים שיהיה אופנתי וטרנדי, נוח ובעל רמת ייצור גבוהה לא פחות. אנו שמחים וגאים להציג את הקולקציה שהיא תוצאה של התהליך הארוך."