"אקספוז" נכנסת לקטגוריית בגדי ים לילדים ומשיקה את "בננה קידס"

חברת "אקספוז אופנה בע"מ", המובילה בייצור בגדי ים ומחזיקת המותגים "בננה", "לי קופר בגדי ים" ו"גלית לוי בגדי ים", משיקה לראשונה קו בגדי ים לילדות ולילדים בגילאים 0-12 תחת שמות המותגים "בננה קידס" ו"טוויטי" החל מעונת הקיץ הקרובה. עלות ההשקעה בפיתוח הפרוייקט תוך ניתוח השוק, הקהל והשחקנים בו, עיצוב הקולקציות, ייצורן והפצתן מוערך בכ 900,000 ש"ח.



אקספוז, שהחזיקה עד לשנה זו את הזיכיון לייצור בגדי ים ל"פוקס" החזירה את הזיכיון ובחרה לייצר ולשווק ליין של בגדי ים תחת מותגיה בקטגוריית ילדים ותינוקות בגילאי 0-12 שנה: "בננה קידס"- בגדי ים לילדות ולילדים בגילאים 4-12 שנים. מדובר במתיחה של המותג המצליח "בננה" לכיוון קהל צרכנים צעיר יותר תוך שמירה על ערכיו ומאפייניו של הקו הבוגר. "טוויטי"- בגדי ים לתינוקות וילדים בגילאים 0-3 שנים. מותג בגדי ים המבוסס על הדמויות המצויירות של חברת "לוני טונס" בזיכיון ישראלי של חברת "אקספוז".



איזי מוכתאר, סמנכ"ל אקספוז, מסר כי: "המותגים שלנו מובילים את שוק בגדי הים בישראל, היה זה אך טבעי כי נשיק ונחדור לשוק בגדי ים לילדים ותינוקות דרך המותגים "בננה קידס" ו"טוויטי". הפנייה לעולם התינוקות והילדים מגיע מהצורך וההבנה כי מדובר בפלח אכלוסיה שלא זכה להתייחסות מרבית מאיתנו וכלל השקעה רבה במחקר, פיתוח, עיצוב וייצור הקולקציות.



"חברת "אקספוז" נמצאת תמיד עם היד על הדופק, ערה לשינויים במשק ובודקת באופן מתמיד אפשרויות לכניסה לקטגוריות וקהלים חדשים תוך הבנת הצרכנים ודרישותיהם". הוסיף מוכתאר. "מכאן, הגיעה ההבנה כי גם לקהל הצעיר מאד מגיע בגד ים שיהיה אופנתי וטרנדי, נוח ובעל רמת ייצור גבוהה לא פחות. אנו שמחים וגאים להציג את הקולקציה שהיא תוצאה של התהליך הארוך."

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח