"בוניטה" נכנסת לתחום הטואלטיקה: משיקה סדרת מוצרי ספא ממותגים

רשת הבוטיקים "בוניטה" מרחיבה את סל מוצריה ונכנסת לתחום הטואלטיקה. הרשת משיקה סדרת מוצרי ספא תחת Private Label – בוניטה, בהשקעה כוללת של חצי מיליון ₪. סדרת מוצרי הספא של בוניטה כוללת : שמן גוף, סבון פילינג, מפיצי ריח, נרות בשלושה ניחוחות: וניל קוקוס, ווניל פטצ'ולי ולבנדר. השקת סדרת המוצרים החדשה הנה שלב נוסף ומשמעותי בהתפתחות המותג "בוניטה" אשר נכנס לאחרונה גם לתחום בגדי הים וההלבשה התחתונה.



פרידה ראובני, בעלים ומעצבת ראשית בוניטה אמרה היום כי "פיתוח סדרת הספא הנו צעד לחיזוק המותג בקרב קהל לקוחותיו הנאמן ואופציה נוספת להענקת חוויית מותג ייחודית ללקוחותינו. בכוונתנו להרחיב את סדרת הספא עם מגוון מוצרים נוספים וביניהם סדרת קרמים לגוף, סדרת מוצרי אמבט, ואף בושם אשר ישא את שם המותג. אני צופה כי מוצרי הספא יתפסו עד סוף השנה הזו נתח של 3% מסך מכירות הרשת".



מהרשת נמסר כי המוצרים ישווקו באריזות אשר עוצבו עפ"י הקונספט המינימליסטי של המותג "בוניטה" וישווקו בטווח מחירים קבוע של 40-100 ₪, ב -30 סניפי הרשת. על כל אריזה תכתב בעברית תועלת המוצר ויצרף אליו גם עלון הסבר מפורט.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס