חברת "ביטוח ישיר" משתפת פעולה עם ערוץ 10 בפנייה מפולחת היטב לקהל היעד שלה-גברים.
השת"פ המיוחד בין הערוץ לחברת הביטוח כולל שקופיות חסות במהלך התוכנית ושת"פ תוכן במסגרתו יוענק פרס לזוכה במשחק "אלוף החמש" שפותח במיוחד עבור החברה ונע סביב הספרה 5 (בהשראת הסיסמה "הקש של על החמש").
רענן סעד, סמנכ"ל השיווק ופיתוח העסקי של ביטוח ישיר, אמר היום כי ההשקעה בתוכנית הספורט של ערוץ 10 הינה פנייה ממוקדת לאחד מקהל היעד העיקריים של החברה: גברים בגילאי 30 ומעלה.
מדי שבוע, ביום ראשון במהלך תוכנית המשחק המרכזי,יתקיים משחק "אלוף החמש". כדי להשתתף במשחק, יתבקשו הצופים במוצ"ש בתוכנית סיכום משחקי המחזור,להתקשר לקו IVR לענות על חידון טריוויה המשלב שאלות ידע בנושא כדורגל. מי שפתר ראשון יוזמן להשתתף במשחק המרכזי בימי ראשון במחצית, יוזמן הזוכה לבעוט מקו 55 מטר לשער. במידה והבקיע יזכה בפרס בסך 5,555 ₪ מתנת ביטוח ישיר .