מנה חמה עולה בקמפיין חדש באמצעות "ציבלין תקשורת צעירים, אותו יוביל המפיק המוזיקאי ירדן "ג'ורדי" פלג, שעומד מאחורי צמד הפופ המוביל בישראל סטטיק ובן אל תבורי. למוזיקה הוא התמכר כבר בגיל 13, מאז הוא הספיק לעבוד עם אמנים כמו ליאור נרקיס, איזי, KYD , אלון דה לוקו, קטריקס. ג`ורדי,
הקמפיין החדש של מנה חמה, יעלה לאוויר במוצ"ש (1.7) כחלק מנותני החסות לתכנית הישרדות. במסגרת השת"פ חברה אסם לריבוק, נותנת חסות בתכנית. ג'ורדי מביא בקמפיין את הבשורה של מבצע הקיץ במנה חמה במסגרתו יוכלו צרכני מנה חמה לזכות בנעלי ריבוק של השורדים.
ג'ורדי שזו הפעם הראשונה עבורו במרכז הבמה, אמר : "זו הייתה חוויה מעניינת ומרגשת עבורי, המסמלת הצלחה שבחיים לא דמיינתי, אני זוכר את הפרסומות של מנה חמה עוד מימי כנער מתבגר, להופיע בפרסומת של מנה חמה זה בהחלט מרגש. שמחתי להיות חלק מהעיבוד החדש לג'ינגל המוכר 'מנה חמה בצהריים , מנה חמה בהפסקה'".
"כמותג מוביל לבני נוער היה לנו חשוב לייצר פעילות שתתאים לתחומי העניין של הנוער בישראל", אומרת קרין שהין, מנהלת שיווק בחטיבה הקולינרית באסם. "ההחלטה לגייס את ג'ורדי כפרזנטור של הקמפיין נועדה לייצר חיבור רלבנטי ועכשווי לבני נוער, כמו כן, התכנית "הישרדות" רלבנטית מאד לבני הנוער בישראל ולכן החלטנו על שיתוף הפעולה איתם".
הקמפיין החדש יעלה בטלוויזיה המסחרית, בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובעיתונות הנוער, בהשקעה של 1.5 מיליון ₪.