אתי ברק, מנהלת שיווק חברת "גורי ייבוא והפצה בע"מ": "MUM, אינו חדש לצרכן הדאודורנטים הישראלי. זהו מותג ששווק בעבר בארץ והיה למוביל בתחומו וזכה להצלחה רבה".
חברת "גורי ייבוא והפצה בע"מ", משיקה מחדש את מותג הדאודורנטים הבינלאומי "MUM", לגבר ולאישה במהדורה חדשה, משופרת, רעננה וצבעונית, בהשקעה של כ- 500,000 דולר.
הדאודורנטים החדשים מסדרת "MUM" מגיעים בבקבוקי רול-און ייחודיים העשויים זכוכית ידידותית לסביבה. הבקבוקים המעוצבים בסגנון מודרני, מאפשרים שימוש נוח, פשוט וקל. הפורמולות החדשניות של סדרת "MUM" אינן מכילות אלכוהול ידידותיות לעור ואינן משאירות כתמים על הבגדים. הן מונעות ריח זיעה, שומרות על תחושת רעננות ומעניקות ניחוח נעים המבטיח הגנה בטוחה למשך 24 שעות. סדרת הדאודורנטים החדשה מכילה 5 דאודורנטים, מתוכם 4 בניחוח נעים ומרענן שחלקם יוניסקס וחלקם מיועדים ספציפית לגבר או לאישה. הדאודורנט החמישי הוא דאודורנט יוניסקס ייחודי נטול ריח.
לדברי אתי ברק, מנהלת שיווק חברת גורי: " המותג "MUM", אינו חדש לצרכן הדאודורנטים הישראלי. זהו מותג ששווק בעבר בארץ והיה למוביל בתחומו וזכה להצלחה רבה, בעיקר בשל היותו משווק בבקבוק זכוכית ייחודי. החלטת חברת גורי להשיב מותג זה לישראל נבעה מהביקוש הגדול, לו זכה המוצר בקרב קמעונאים והציבור הרחב.
מסקרי שוק שערכנו עולה כי שוק הדאודורנטים במגזר הנשי גדול יותר מהשוק במגזר הגברי ובעל פוטנציאל גבוה לצמיחה. "MUM", הינו מותג מוכר ובינלאומי בעל היסטוריה נכבדת, שיתווסף למותגים הבינלאומיים המובילים ויהווה נדבך משמעותי בשוק."