"גלובס", בשיתוף Blueberries Panel, ומכון המחקר מותגים, משיקים את פאנל הבכירים של גלובס באינטרנט

"גלובס", בשיתוף Blueberries Panel, ומכון המחקר מותגים, משיקים את "פאנל הבכירים של גלובס". זהו פאנל אינטרנטי, המורכב מבכירי המשק ומבכירים בארגונים, והוא ישקף את דעתם בנושאים הרבים העולים על סדר היום הכלכלי-עסקי בישראל. "גלובס" הוא גוף התקשורת הראשון המגייס את צמרת המשק לפרויקט מסוג זה.



הפאנל יאפשר לבכירים להשפיע ולהביע את דעתם באופן אנונימי, באמצעות סקרים שישלחו לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם. חברות וארגונים שירצו לקבל תמונת מצב לגבי נושא כזה או אחר, יפנו לפאנל, וזה יבנה את השאלות ואת אופי הסקר לפי הצרכים הייחודיים של כל אחד מהם. האנשים המרכיבים את "פאנל הבכירים של גלובס" באים ממגוון רחב של תחומים: כספים, שיווק, מכירות, רכש ולוגיסטיקה, מערכות מידע, משאבי אנוש, שירות ועוד.

בדרך זו ניתן לקבל תמונה ייחודית לגבי כל מגזר עסקי, ולראשונה, יהיה ניתן לקבל את דעתם ואת עמדתם של בכירי המשק.

אולי יעניין אותך

יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
שי טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)