"גלובס", בשיתוף Blueberries Panel, ומכון המחקר מותגים, משיקים את "פאנל הבכירים של גלובס". זהו פאנל אינטרנטי, המורכב מבכירי המשק ומבכירים בארגונים, והוא ישקף את דעתם בנושאים הרבים העולים על סדר היום הכלכלי-עסקי בישראל. "גלובס" הוא גוף התקשורת הראשון המגייס את צמרת המשק לפרויקט מסוג זה.
הפאנל יאפשר לבכירים להשפיע ולהביע את דעתם באופן אנונימי, באמצעות סקרים שישלחו לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם. חברות וארגונים שירצו לקבל תמונת מצב לגבי נושא כזה או אחר, יפנו לפאנל, וזה יבנה את השאלות ואת אופי הסקר לפי הצרכים הייחודיים של כל אחד מהם. האנשים המרכיבים את "פאנל הבכירים של גלובס" באים ממגוון רחב של תחומים: כספים, שיווק, מכירות, רכש ולוגיסטיקה, מערכות מידע, משאבי אנוש, שירות ועוד.