"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, ממשיך במגמת הצמיחה: בשנתיים האחרונות (ינואר 2007-ינואר 2009), חל גידול של 16.5% במספר המנויים שהצטרפו ל"גלובס" ובנוסף נרשמה עלייה של 149% במספר הגולשים המבקרים מדי יום באתר האינטרנט של העיתון: www.globes.co.il .
הנתונים מעידים כי "גלובס" מחזק את מעמדו כגוף המדיה המוביל לכלכלה ובעסקים בישראל. לאור הדרישה ההולכת וגוברת לתוכן כלכלי איכותי, "גלובס" מספק למנוייו מידע מקיף, זמין ועדכני בנושאי כלכלה, פיננסיים, שוק ההון, נדל"ן, צרכנות פיננסית, שיווק ופרסום, הייטק, תקשורת ועוד.
"גלובס" מעלה על סדר היום נושאי דיון רבים ובין קוראיו אנשי עסקים, ראשי המשק, קובעי מדיניות ומובילי דעת הקהל.
מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון: "אני גאה בחבורת האנשים האיכותיים המובילה את המותג "גלובס" לצמיחה מרשימה זו. "גלובס" כמוצר ומותג תוכן עסקי כלכלי מוביל, ממשיך להוכיח כי לניסיון, לעומק, לאיכות, למקצועיות, ולערכים – יש ביקוש אדיר בקרב קהל הקוראים והנתונים מדברים בעד עצמם. על אף ולמרות, המשבר והמיתון שאנו עדים להם לאחרונה, והתחרות המחריפה בתחום התוכן הכלכלי, "גלובס" ממשיך לשמור על חלקו היחסי ואף להגדילו. אין ספק כי באחרונה נדרשנו למהלכי התייעלות וקיצוצים לאור המצב הכלכלי והשלכותיו, כמו כל מדיה אחרת, אך הנתונים מצביעים על עוצמה וחוסן של המותג וערכיו מאלו הניזונים ממנו 24 שעות ביממה בשלל פלטפורמות התוכן העומדות לרשותנו".
הנתונים של מספר המנויים בוקרו ע"י משרד רו"ח ארנסט&יאנג.