המחלקה המסחרית של "גלובס" עומדת להשיק מגזין גברים חדש. המגזין מיועד לפנות לאיש העסקים הישראלי ויכלול בתוכו מגוון רחב של תכנים המתייחסים לשעות הפנאי שלו. הכוונה היא שהמגזין החדש יהווה סוג של "Happy Hour" בבר האולטימטיבי של איש-העסקים הישראלי.
בימים אלה מוקם צוות חשיבה מיוחד במטרה לבחון את המדורים והנושאים בהם יעסוק המגזין. לאחרונה, ערכה המחלקה המסחרית של "גלובס" בדיקה מקיפה בקרב קבוצת מיקוד שהורכבה ממנויי "גלובס". הדבר נעשה כדי לבחון בקרב המנויים מהם התכנים שהם היו מעוניינים לקבל עם המגזין החדש, כדי לתת את המענה הנכון לצרכיו הייחודיים של איש העסקים הישראלי. יש לציין כי משתתפי קבוצת המיקוד ציינו שהם היו שמחים למצוא במגזין החדש יותר תכנים שיעסקו בין היתר בתחומי האופנה, לייף סטייל, תיירות, רכב, גאדג'טים, בילויים, חיי לילה ועוד.
ממערכת גלובס נמסר היום כי "המגזין החדש יעניק לציבור קוראיו את הכלים הנכונים לשילוב הצלחתם מקצועית יחד עם זוויות החיים האחרות שמרכיבות את עולמו של איש העסקים כמו מראה נכון, סגנון לבוש, סוג הרכב, תחביבים ובילויים."