"גלידות נסטלה" יוצאת במהלך שיווק ממוקד למובילי דעה בתחום הבריאות

גלידות נסטלה יצאה במהלך שיווק ממוקד למובילי דעה בתחום הבריאות לסדרת "עד 99 קלוריות". מהלך זה מתלווה לקמפיין הפרסום והיח"צ המסיבי שנעשה לסדרה בשבועות האחרונים.



המהלך השיווקי מנוהל על ידי מחלקת הבריאות ואורח החיים הפעיל של טריואקס יועצים ליחסי ציבור, וכולל קמפיין יחסי ציבור תומך בריאות באמצעות פילוח השוק, כתיבת מידע שיווקי-בריאותי והפצת המוצר לאנשי המקצוע המתאימים ביניהם עשרות תזונאים מובילים, הנחשבים למובילי דעה.




לדברי דפנה טריואקס "החברות המובילות בתעשיית המזון מבינות את העלייה המתמדת בפלח הצרכנים שוחרי הבריאות. באמצעות מחלקת הבריאות, אנו מנהלות קשר ישיר עם רופאים, דיאטניות, מאמני כושר ואנשי מקצוע המובילים את תחום אורח החיים הפעיל והבריא. במקביל, אנו מפעילות מחלקת מחקר המתעדכנת מידי יום במגמות ובכל מידע רלוונטי הקשור לתחום הבריאות והתזונה".



בהתייחסה לפנייה לתזונאים, אמרה טריואקס: מוצרי בריאות ודיאטה רבים קמים ונופלים על תמיכה שיווקית הוליסטית. תזונאים הם קהל המטרה החשוב ביותר ליצירת הבאזז האמיתי המניע את הצרכן לפעולה.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים