רשת חנויות מתנות הגברים – "ג'נטלמן" ממתגת עצמה מחדש ותופרת מתנה לכל גבר בהתאם לאופיו. במסגרת הקמפיין מתאימה הרשת את 4000 פריטי המתנות לכל גבר טיפוסי: המאהב, הקרבי, המורכב, הסטייליסט וכו, "כל מתנה והגבר שלה".
הקמפיין של ג'נטלמן יעלה החל מהיום ה- 19.06 בהדרגתיות עם חלק מהסניפים ו יימשך עד אמצע יולי. הקמפיין יעלה במדיות הבאות: מכוונים, מגזינים ורדיו, פרסום בקניונים. עלות: חצי מיליון ש"ח.
בנוסף, יושק אתר חדש ומתקדם שייתן הזדמנות לגולשים לצפות במגוון האדיר של המתנות