חברת דברים טובים סגל נכנסת לשוק התה עם שיווק של תה הירוק וחליטות הפרי והצמחים לחלק מרשתות השיווק בארץ, וצופה פתיחת ייבוא המזון לתחרות והוזלת יוקר המחיה. עד לפני שנים אחדות שיווקה החברה את התה הירוק וחליטות הפרי והצמחים בחנויות ובמרכולים של המגזר הרוסי. כיום, נמכרים מוצרים אלה גם בחלק מרשתות השיווק הגדולות במחירים המתחרים משמעותית באלה הקיימים.
לדברי זאב סגל מנכ"ל ובעלים בחברת דברים טובים סגל שוק התה הירוק וחליטות הפרי צמא לשחקנים נוספים " גם כיום הצרכנים משלמים מחירים גבוהים על מוצרים אלה ויש לחשוף את הצרכנים למותגים נוספים. אנו מייבאים תה וחליטות פרי וצמחים איכותיים במיוחד ובמחירים שווים לכל נפש. אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת שהלקוחות ייהנו מתה ירוק ומחליטות פרי וצמחים איכותיים ובמחירים אטרקטיביים. אין סיבה שהצרכן הישראלי ישלם מחירים כל כך גבוהים על מוצרי התה ".
עפ"י הערכות שוק התה החם בישראל מוערך בכ- 500 מיליון שקל וצומח בקצב מרשים של כ- 6% בשנה. שוק התה כולל 3 סוגים עיקריים: חליטות ותה בטעמים המהווים
כ 37% מהשוק תה שחור כ 40% ותה ירוק כ 23%.
כ- 60% מהצרכנים שותים תה לפחות פעם אחת ביום. כ- 80% מהצרכנים שותים תה בשקיות.