"דומינו'ס פיצה" משיקה חוויה אינטראקטיבית חדשה – Pizza builder

"דומינו'ס פיצה", רשת משלוחי הפיצות הגדולה והמובילה בישראל, משיקה חוויה אינטראקטיבית חדשה ללקוחותיה – Pizza builder ("פיצה בילדר").



"פיצה בילדר", הינו ממשק חדש, ייחודי וידידותי למשתמש, להזמנת פיצות באמצעות אתר האינטרנט. במסגרת הממשק החדש, כל לקוח הגולש באתר דומינו'ס www.dominos.co.il, יכול להרכיב בעצמו את הפיצה שברצונו להזמין ולראות כיצד הפיצה נראית במהלך ההזמנה, טרם קבלת המשלוח לביתו.



על גבי מסך תצוגה גדול, נפרשת לעיניי הגולש תמונת פיצה של דומינו'ס. במסך הראשון, הלקוח יכול לבחור את סוג הפיצה שברצונו להזמין: קלאסית/ ברוקלין/ אקסטרים/ ברביקיו. במסך שאחריו, הוא יכול לבחור את התוספות הרצויות לו (צמחוניות/ בשריות) וכן באיזה צד של הפיצה תופיע כל תוספת: בחצייה הימני של הפיצה, בחצייה השמאלי, או על גבי כל הפיצה. כמות הזמנת התוספות אינה מוגבלת. כל תוספת שנבחרה, מופיעה על גבי הפיצה הגדולה וממחישה באופן ויזואלי כיצד נראית הפיצה המוזמנת.



כמו כן, הלקוח יכול לבחור לשנות את עובי הבצק (דק או עבה), את כמות הגבינה, כמות הרוטב ומספר הסלייסים של הפיצה.



לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה" ישראל: "דומינו'ס פיצה ידועה כרשת משלוחי פיצות מובילה, שלא רק מאמצת חדשנות, אלא גם דואגת לייצר אותה, באופן שוטף, עבור לקוחותיה. הממשק החדש "פיצה בילדר", שאנו מטמיעים באתר שלנו, נועד לעשות את החיים של הצרכן הרבה יותר קלים. זו מערכת ידידותית וחכמה, המעמיקה את חוויית הקניה של הלקוח ומאפשרת לו, למעשה, את השליטה המלאה על אופן הרכבת הפיצה, ללא טעויות. מערכת "פיצה בילדר" הגיעה אלינו מארה"ב לאחר שנחלה שם הצלחה גדולה, ואנו צופים כי ממשק ההזמנות באמצעות אתר האינטרנט, יהווה אחד ממנועי הצמיחה הגדולים שלנו בשנים הקרובות".

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח