קבוצת דפי זהב יוצאת במהלך כולל, במסגרתו תהפוך לקבוצת זאפ החדשה- ZAP GROUP . הקבוצה שמה עצמה למטרה להוות גורם חדשני המעצים את הצרכן הישראלי, כך שיוכל לקבל החלטות בתחומים רחבים ללא חסמי ידע ומומחיות .
" כעת אנו עומדים בפיתחה של מהפיכה צרכנית חדשה, בה יורחב מנוע החיפוש של זאפ , המעניק לצרכן כלים תומכי החלטה, גם לכלל עולמות הצרכנות בהם פועלת קבוצת דפי זהב. כפועל יוצא מכך הופכת קבוצת דפי זהב להיות קבוצת זאפ החדשה" כך מסר ניר למפרט מנכ"ל "ZAP GROUP" במסגרת מסיבת עיתונאים להשקת הקבוצה החדשה.
על פי מחקרים שבוצעו לאורך תקופת גיבושה של האסטרטגיה החדשה, עולה כי הן דפי זהב והן המותג ZAP נהנים מרמת מודעות גבוהה מאד של הצרכן הישראלי. על פי סקר שערך מכון ברנדמן עבור קבוצת דפי זהב, בקרב מדגם מייצג של 503 נשאלים עולה כי 99% מהנשאלים מודעים למותג דפי זהב, מתוכם 25% מודעים לכתובת האתר d.co.il ו- 88% מודעים למותג זאפ.
בכל הקשור לתפיסת חדשנות ומובילות מקבל ZAP יתרון על פני דפי זהב. הנשאלים בסקר העניקו ציון משוקלל של 8.39 לזאפ וציון של 7.36 משוקלל לדפי זהב בכל הקשור לחדשנות. עוד עולה מהסקר כי, זאפ מזוהה באופן ברור עם זירת הדיגיטל, ואף מזוהה כאתר העוזר לצרכנים לקבל החלטה צרכנית נכונה ומתאימה להם, ולמעשה מעצים את הצרכן. 49% מהנשאלים מסרו כי זאפ עוזר להם לקבל החלטה צרכנית נכונה, 23% מסרו כי דפי זהב עוזר להם לקבל את ההחלטה הנכונה.
כפועל יוצא מנתונים אלו עולה כי ZAP הוא המותג הצרכני מהחזקים בישראל, ולכן הוא הבחירה האסטרטגית הנכונה להובלת הקבוצה, תוך אפשרות בעתיד להרחבת הקבוצה לתחומי פעילות נוספים.
תכליתו של המהלך הוא מיצובה של ZAP GROUP החדשה כקבוצת דיגיטאל המובילה את מהפכת הצרכנות של ישראל. Power Brand , אשר מנכס אליו אתרים מובילים המעניקים את הכוח לצרכן, ועוזרים לו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בשיטת זאפ.
בחודש ינואר הקרוב יוכלו גולשים הנכנסים לאחד מ- 4 האתרים המובילים בקבוצה (דפי זהב, זאפ, רסט ומתחתנים) להחשף לסט כלים תומכי החלטה צרכנית המאפשרים בין השאר סינון מדוייק ורלוונטי בכל תחומי החיפוש מערכת חוות דעת גולשים העושה שימוש רחב בחוכמת ההמונים. בהמשך השנה ישודרגו אתרים נוספים של הקבוצה.