"האח הגדול": עכשיו המועדון

האחים הרצל ומשה סלע החליטו לפתוח מועדון המוקדש כולו לפולחן סביב תוכנית "האח הגדול".



המקום, שזכה לשם הלא מקורי "מועדון האח הגדול", מבקש להעתיק את רוח התוכנית המקורית, ולחקות ככל האפשר את העיצוב והאסתטיקה שלה.


בתוך המועדון יש סלון הדומה למרחב המחיה של "בית האח הגדול". לאורך הקירות נתלו מסכי פלזמה. מקצתם ישדרו את ערוץ 20 ופרקים של התוכנית, היתר יהיו מחוברים לרשת של 32 מצלמות במעגל סגור (כולל מצלמה ממונעת אחת המקיפה את המקום כולו) ויקרינו את המתרחש במועדון ומחוץ לו. לצד השם, מתנוסס על השלט גם לוגו דומה לזה של האח הגדול המקורי, עם שינויים קלים ביותר, כנראה כדי לחמוק מאי אלו סיכונים משפטיים שגם כך מרחפים מעל המועדון.


משה סלע: "אני רשום ברשם החברות בתור ‘האח הגדול', ואילו התוכנית לא רשומה", טוען משה סלע, שהגה את הרעיון, "ולכן הזכות על השם היא למעשה שלי". סלע נמנע ככל האפשר מלחלוק את מניעיו לפתיחת המועדון, ופוטר את העניין באמירה ש "'האח הגדול' מוביל היום ברייטינג", כסיבה מספקת לביצוע הפלגיאט.


מרדכי שלו: " בימים אלו אני מרחיב את עסקי בישראל והוצע לי ע"י מר משה סלע להיות שותף ולהוביל את כל מערך השיווק ויחסי הציבור של המועדון. אין לי ספק כי יש לי את היכולת לבנות ערבי דגל שונים כבר ביום רביעי 13 במאי 2009 אני משיק ליין קריוקי בהנחיית הזמר ליאור מייארה. כבר בימים אלו נעשתה פניה לכוכבי התוכנית להוביל ימים ייחודים"

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)