המכללה לישראל משיקה תוכנית לתואר שני בשיווק ותקשורת (M.S.P.C) של אונ' קלארק.
מדובר בתכנית לימודים חדשנית שמשלבת בין תחום השיווק והתקשורת ומעניקה ידע, הבנה וכלים מקצועיים יישומים שיסייעו בידי הלומדים להבין כיצד מתנהגים לקוחות, קהלי יעד וצרכנים, להכיר שיטות לשכנוע ולשינוי עמדות אצל בעלי עניין, עמיתים ובמיוחד של צרכנים, לבנות אסטרטגיה שיווקית יעילה, להפעיל מערכת שיווק ופרסום יעילה ברמה המקומית ובסביבה הבינלאומית, להבין את חשיבות יחסי הציבור לשיפור תדמית של יחידים וארגונים ועוד.
תוכנית ה- M.S.P.C כוללת 12 קורסים שונים ומגוונים, ביניהם: שיווק ופרסום גלובלי, תקשורת שיווקית, שכנוע ושינוי עמדות, שיווק בארגונים ללא מטרות רווח, מסחר אלקטרוני ועסקים אלקטרוניים ועוד. את התוכנית ניתן ללמוד בשנה קלנדרית אחת (שני מפגשים שבועיים), או לאורך שנתיים קלנדריות (מפגש שבועי אחד).
פרופ' מיכאל פרי, מומחה בעל שם עולמי בתחום השיווק ומנכ"ל חברת "מיצוב", יעמוד בראש מסלול הלימודים.
בתאריך 27.9.06 ייערך יום פתוח להצגת תכנית הלימודים.
לפרטים נוספים הקלק כאן