רשת "הבורסה לתכשיטים" יוצאת בקמפיין אינטרנט למגזר הרוסי המשלב משחק אינטראקטיבי לרגל יום האישה הבינלאומי בהשקעה של 250,000 ₪
הקמפיין החדש צפוי לעלות ב-22 בפברואר ופונה לקהל הנשי הרוסי הגולש באתרי האינטרנט. במהלך הקמפיין יוכלו הלקוחות להשתתף במשחק האינטראקטיבי "מצא את היהלום", שיציע לזוכה במקום הראשון טבעת יהלום בשווי 10,000 ₪ ולשאר המשתתפים מבחר הטבות ופרסים.
מהנהלת "הבורסה לתכשיטים" נמסר: "רשת 'הבורסה לתכשיטים' רואה בקהל הרוסי נתח מרכזי בקהל היעד, וכדי לפנות אליו באופן ישיר בחרנו במשחק אינטראקטיבי שיאפשר לגולשים אפשרות שווה לזכות בפרס הגדול. הבחירה ביום האישה הבינלאומי הינה בחירה אסטרטגית, המכוונת למקד את תשומת הלב בקהל היעד המרכזי של הרשת, ומתוך רצון להעלות את המודעות ליום חשוב זה".