"הבצפר" ו- Google ישראל במפגש היכרות, לקראת השקת מסלול ללימודי Online Advertising

"הבצפר"-בית הספר הגבוה למקצועות הפרסום, פותח את שעריו ומקיים יום היכרות למעוניינים להתמקצע בלימודי Online Advertising – מסלול לימודי חדש הראשון מסוגו בעולם אשר הושק בשיתוף עם Google ישראל.


המפגש יתקיים ב"הבצפר" ביום ד', ה- 03/02 בשעה 18:00 ויפתח במליאה של המבקרים אותה תנהל ורד בטש, מנהלת "הבצפר" אשר תציג את המבוא לענף, כולל הסבר מקיף על המסלול החדש. למוזמנים, יינתן הסבר על התכנים מהות הקורס ותכניו. בנוסף, יושם דגש על התאמה אישית למסלול החדש.


המסלול ללימודי Online Advertising מתוכנן להיפתח ב- 2/3 2010, יימשך כשבעה חודשים ויתמקד בהקניית ידע וכלים מתקדמים לפרסום באינטרנט. המסלול יכלול את בחינות ההסמכה היוקרתיות של Googleובסיומו תינתן לבוגרי הקורס תעודת הסמכה מוכרת Online Advertising מטעםGoogle ו-"הבצפר".


המסלול נבנה במטרה להכשיר את איש הפרסום השלם לתחום הOnline . בסיום הקורס תהיה לסטודנטים שליטה בכל הפלטפורמות והכלים הזמינים כיום לניהול, מדידה ובקרה. את התכנים השונים של המסלול יעבירו האנשים המובילים בענף ומנהלי חברות מובילות בענף הפרסום באינטרנט ובתחום הטכנולוגי.


"הבצפר", בית הספר הגבוה למקצועות הפרסום מציע למעוניינים ברכישת כלים וידע בתחום הפרסום באינטרנט להגיע למפגש להכיר ולהיחשף למגוון התכנים אותם מציע בית הספר ו-Google ישראל.

אולי יעניין אותך

pexels-photo-8472919_1726033750064

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''