"הגלויה של שלי" בשיא עם חשיפה של כחצי מיליון איש בחודש

החשיפה ל"גלויה של שלי" שוברת שיא ומגיעה לחצי מיליון ישראלים הנחשפים ל"גלויה של שלי" בחודש – כך עולה מסקר שערך מכון TGI המבוצע ע"י מחקרי סינגל סורס מקבוצת TNS טלגאל בקרב בוגרים יהודים 18+ שנערך בינואר-יוני 2009 עבור "הגלויה של שלי". הסקר ממקם את "הגלויה של שלי" המתמחה בפרסום במוקדי פנאי ובילוי כאמצעי שיווקי משמעותי המניע לפעולה. עובדה אשר שמה את המדיה כמתחרה משמעותית למדיות השונות הן מבחינת חשיפה והן מבחינת אפקטיביות פרסומית לקהל צעיר.



ישראלים אוהבים לאסוף, כ- 60 אחוז אספו גלויות מהמתקן



הסקר שבדק מדגם מייצג של 5007 נשאלים ומייצג למעלה מ- 3.5 מיליון איש מתוך האוכלוסייה היהודית הבוגרת בגילאי 18 ומעלה – נמצא כי כ- 2 מיליון איש נחשפים ל"הגלויה של שלי" בתדירויות שונות 57.5% מהנחשפים נקטו בפעילות אקטיבית ולקחו גלויות מן המתקנים. 41.1% מבין האנשים שלקחו את הגלויות מדווחים כי הם קראו את המסר, 18.7% הביאו את הגלויה לשולחן במקום הבילוי והראו לחברים, ו- 11.6% אספו את הגלויה עבור חברים שהפרסום היה רלוונטי להם (פעולות המעצימות את החשיפה).



גלויה, גלויה שעל הקיר



נתון מרתק העולה מן המחקר מחזק את אהדת הקהל למדיה – 44.1% התעכבו ליד המתקן משך זמן של בין דקה אחת לשלוש דקות. כ- 32% הכניסו את הגלויות הביתה, למרחב הפרטי שלהם. 11% מתוכם תלו את הגלויות על המקרר או על לוח השעם- דבר המחזק את הקשר האמוציונלי למותג.



אבל גם מבט חטוף משפיע – 28% מתוך הלקוחות שהביטו בגלויה התעניינו במוצר ובשירות בעקבות המפגש עם הגלויה. 44% מתוך האנשים שנחשפו ולקחו את הגלויה, התעניינו בשירות ובמוצר בעקבות המפגש עם הגלויה. כ- 50% מאלו שנחשפו ולקחו טענו כי הפרסום בגלויה השפיע עליהם לרצות לנסות את המוצר.



צעירים אקדמאים ובעלי הכנסה מעל הממוצע מכל רחבי הארץ



בקרב צעירים בגילאי 18-24 שיעור החשיפה לגלויה עומד על 57.7% ו-64% מגילאי 25-35. מרביתם (50.4%) הם גם אלה שנחשפים למדיה בתדירות גבוהה במיוחד (מספר פעמים בשבוע). יותר מ-60% מבין האקדמאים ו-61% מקרב בעלי ההכנסה שמעל לממוצע נחשפים ל"הגלויה של שלי".



אם בוחנים את הנאמנות ל"הגלויה של שלי" בחתך של גיל מתגלה ממצא מעניין: 65% מגילאי 35-45 ממשיכים לחפש להיחשף ולאסוף את "הגלויה של שלי". זהו דור בוגר שגדל עם "הגלויה של שלי" וממשיך להיות נאמן לה.



למרות התפיסה הרווחת בקרב המפרסמים כי הגלויה של שלי היא מדיה "תל אביבית" . סקר TGI מוכיח כי החשיפה שמייצרת המדיה היא ברמה הארצית: למעלה מ- 50% מתושבי גוש דן, הדרום, השפלה, הצפון, ירושלים והשרון נחשפים למדיה.



שלי רוקח, המייסדת והבעלים של "הגלויה של שלי" אמרה היום "ממצאי TGI מחזקים את מה שהמפרסמים ואני ידענו כל הזמן מהשטח – הגלויה הנה מדיה אפקטיבית וייחודית הגורמת לקהל היעד שלה להתעניין במוצר או בשירות אותו היא מפרסמת. לדברי רוקח בעידן של פרסום במדיה ההמונית יש צורך לייצר כל הזמן ייחוד וריגושים על מנת לתפוס את עינו של הלקוח הפוטנציאלי. לכן, בכל גלויה שלנו ישנו חיבור בין ארט מדויק, קריאייטיב מושחז, שנינות, הומור ורגש. כך הגלויה אינה נתפסת כאגרסיבית או מאיימת אלא יוצרת מפגש ריגשי ואסתטי עם הלקוח שגורם לו לקחת את הגלויה למרחב הפרטי שלו- הביתה, למקום העבודה, או להעביר אותה לחברים. להבדיל מקמפיין טלוויזיה או אינטרנט זמן המדף של הגלויה ארוך יותר ומגיע לתוך המרחב הפרטי של הציבור – ותלוי על המקרר שלהם לאורך זמן".

אולי יעניין אותך

 וקס צילום עדו לביא (Large)
 צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
 חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח