חברת הפרסום "הגלויה של שלי" זכתה במקום הראשון והשני בקטגוריית מזון ומשקאות בתחרות הגלויות הבינלאומית של INTERNATIONAL FREE CARD AWARD (IFA), שנערכה השבוע בפריז. במקום הראשון זכתה גלוית "אבסולוט ספרינג" ובמקום השני זכתה גלוית "תפוזינה" המתקפלת לאריזת משקה עם מגנט. בכל קטגוריה הגיעו לגמר שלוש גלויות. בנוסף, זכתה הגלויה של שלי במקום השני בקטגוריית "פרסום חברתי", עם גלוית "המוח" נגד שימוש בסמים שבוצעה בשיתוף עם גיתם BBDO. גלויה זו אף עלתה לגמר בפסטיבל קאן האחרון, בקטגוריית "שיווק בשטח".
זוכת המקום הראשון, הגלויה לוודקה אבסולוט, הופקה במתכונת של מעטפת זרעים אשר הכילה זרעי חמניות לזריעה באדנית או בגינה. בחזית הופיעה מודעת ABSOLUT SPRING מתוך קמפיין האביב בביצוע משרד הפרסום TBWA ארה"ב, וצידה האחורי של הגלויה כלל הוראות זריעה, השקיה וטיפול בפרחי החמניות. הקמפיין עלה בחודש מאי 2007 בנקודות ההפצה של הגלויה של שלי ברחבי הארץ וזכה להצלחה גם בישראל.
שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי אמרה היום: "הזכייה שלנו ממשיכה לחזק את החברה כמובילת ענף הקריאייטיב בגלויות בישראל ובעולם. זה כבוד גדול לעלות לגמר בשתי קטגוריות מתוך עשר, וכבוד עצום עוד יותר לקטוף באותה קטגוריה 2 פרסים. לקמפיין שקית הזרעים הייתה הצלחה אדירה בישראל ואנו שמחים שגם שופטי התחרות הבינלאומית ראו בו מחוז חדשנות בתחום העושה שימוש נכון במדיה הזו. במקרה של אבסולוט, רונית אבנר-אפשטיין מחברת הכרם רצה איתנו כבר שנים למרחקים אדירים."
רק לפני כ – 20 שנה החלו בעולם לפרסם על גבי גלויות באופן מסחרי, ומאז התחום צומח וכובש לו מקום של כבוד בין אמצעי המדיה ה"ותיקים". כבר עתה, קשה למצוא בר, מסעדה או בית קפה באירופה ללא מעמד לגלויות. העיקרון העומד בבסיס המדיום הצעיר יחסית הוא פשוט: במקום "להתנפל" על הצרכן באמצעות פרסום פולשני, מדיום הגלויות פוגש את הלקוח במקום בו הוא נינוח, ואינו כופה את עצמו עליו. כך לדוגמא החליטה השנה חברת HP להקדיש חלק גדול מתקציב הפרסום שלה בברזיל לגלויות, חברות הקוסמטיקה הגדולות באירופה מבצעות השקות למוצרים חדשים באמצעות חברות הפרסום לגלויות, משרד התיירות היווני בחר השנה במדיה להוביל את קמפיין הפרסום שלו לצעירים בעולם (הקמפיין עלה גם בישראל) ובמזרח אירופה הוקמו בשנים האחרונות חברות פרסום לגלויות, שהכפילו ושילשו את מחזורי הפרסום שלהם בשנים בודדות.
INTERNATIONAL FREECARD AWARD מאגד בתוכו עשרות חברות פרסום ע"ג גלויות מרחבי העולם. הארגון מקיים תחרות בינלאומית לפרסום בגלויות, והשנה השתתפו בה 24 חברות מרחבי העולם.