"הום סנטר" משקיעה כ- 3 מיליון ₪ בהשקת קטלוג מוצרים ראשון מסוגו בענף ה- DIY



רשת הום סנטר משיקה קטלוג מוצרים ראשון מסוגו בענף, לקראת החגים, בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪. הקטלוג יופץ לכחצי מיליון בתי אב בישראל בדיוור עד פתח הבית ובחלוקה בסניפי הרשת.



לדברי דוד ביקובסקי, מנכ"ל רשת "הום סנטר" "מדובר באמצעי תקשורתי יחיד מסוגו בתחום שיפוץ, עיצוב ושיפור הבית, הכולל אלפי צילומים של פריטים הנמכרים ברשת, מחירים ומידע הדרכתי. הקטלוג, בהיקף של כ- 300 עמודים מקיף את כל מחלקות הרשת וכל תחומי השיפוצים, עיצוב ואחזקת הבית וביניהם: טכסטיל, פרזול, אינסטלציה, כלי בית, קרמיקה ועוד וכן קופוני הנחות שיהיו תקפים עד לסוף השנה."



עוד הוסיף ביקובסקי כי חלק ניכר מהקטלוג מוקדש לפריטים ממחלקות ה"עשה זאת בעצמך", שכן מנתוני הרשת עולה כי התחום מתחזק וחל גידול של כ- 10% במכירות פריטי שיפוצים ו- DIY.




השקת מותג העיצוב של הרשת MY HOME מיקם את רשת הום סנטר לאחד מגורמי הסחר המרכזיים בענף עיצוב הבית. המותג שהושק לפני כחצי שנה בלבד זוכה להצלחה מסחרית ומאז השקתו גדלו מכירות החנויות בהן פועל הקונספט בכ-12% לעומת גידול רשתי של 6.5% . המכירות במחלקות הקשורות ל-MY HOME באותם הסניפים גדלו ב-25%.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר