"הישרדות" ו"האח הגדול" תכניות הטלויזיה בעלות חשיפה תקשורתית הגבוהה ביותר לחודש פברואר

חברת "יפעת מחקרי מדיה" ערכה דירוג חשיפה תקשורתית של תכניות הטלויזיה המוזכרות ביותר בכותרות ובכותרות המשנה בעיתונות המובילה בחודש פברואר.



נתי יעקובי מנכ"ל "יפעת מחקרי מדיה" מציין, שבמקום ה-1 מובילות עם 22 כותרות בתקשורת כל אחת – "הישרדות" של ערוץ 10 ו"אח הגדול" של קשת.



הישרדות אוזכרה בכותרות בשל פתיחה מוצלחת לפרקים הראשונים , איזכור המתמודדים בתוכנית שתמונותיהם אף עלו על מדבקות לילדים , אך גם לשלילה עקב ביצועי הרייטינג של חלק מהפרקים.



ה"אח הגדול VIP" שעלה לאויר רק במרץ הצליח לייצר מספיק כותרות בפברואר ולהתמקם בראש הטבלה ביחד עם הישרדות, בשל ספקולציות לגבי זהות ה-VIP שיכנסו לוילה, פתיחת הערוץ השוטף ב-HOT בתשלום ולראשונה גם ב-YES, ועוד.



במקום ה-2, "ארץ נהדרת" של קשת – עם 20 כותרות. "ארץ נהדרת" ממוקמת במקום ה-2 בזכות נתוני רייטינג גבוהים , והחלטת ערוץ 2 על משדר מיוחד של התכנית בליל הבחירות.



במקום ה-3: "המרוץ למיליון" של רשת עם 8 כותרות ובמקום ה-4 עם 4 כותרות לכל תוכנית : "שתולים" של קשת , "חשופים" של HOT ו"הלילה עם ליאור שליין"- שכל איזכורי התכנית היו שליליים בשל הזעם של הנוצרים נגדו על הסאטירה שעשה על מריה הקדושה- שהביא את ראש הממשלה להתנצל.



נתי יעקובי מוסיף, ש"אין ספק כי מיקומו של האח הגדול במקום ה-1 בפברואר , עוד טרם עליית התכנית לאויר , מצביע על כוחו של המותג הטלוויזיוני שבנתה קשת, שמצליחה כהרגלה להכניס לרשימת התוכניות המדוברות בתקשורת גם את ארץ נהדרת הותיקה."

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עו''ד רפאל אלמוג קלוז אפ 3 - למייל - צלם גולן קריאו
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872