חברת "יפעת מחקרי מדיה" ערכה דירוג חשיפה תקשורתית של תכניות הטלויזיה המוזכרות ביותר בכותרות ובכותרות המשנה בעיתונות המובילה בחודש פברואר.
נתי יעקובי מנכ"ל "יפעת מחקרי מדיה" מציין, שבמקום ה-1 מובילות עם 22 כותרות בתקשורת כל אחת – "הישרדות" של ערוץ 10 ו"אח הגדול" של קשת.
הישרדות אוזכרה בכותרות בשל פתיחה מוצלחת לפרקים הראשונים , איזכור המתמודדים בתוכנית שתמונותיהם אף עלו על מדבקות לילדים , אך גם לשלילה עקב ביצועי הרייטינג של חלק מהפרקים.
ה"אח הגדול VIP" שעלה לאויר רק במרץ הצליח לייצר מספיק כותרות בפברואר ולהתמקם בראש הטבלה ביחד עם הישרדות, בשל ספקולציות לגבי זהות ה-VIP שיכנסו לוילה, פתיחת הערוץ השוטף ב-HOT בתשלום ולראשונה גם ב-YES, ועוד.
במקום ה-2, "ארץ נהדרת" של קשת – עם 20 כותרות. "ארץ נהדרת" ממוקמת במקום ה-2 בזכות נתוני רייטינג גבוהים , והחלטת ערוץ 2 על משדר מיוחד של התכנית בליל הבחירות.
במקום ה-3: "המרוץ למיליון" של רשת עם 8 כותרות ובמקום ה-4 עם 4 כותרות לכל תוכנית : "שתולים" של קשת , "חשופים" של HOT ו"הלילה עם ליאור שליין"- שכל איזכורי התכנית היו שליליים בשל הזעם של הנוצרים נגדו על הסאטירה שעשה על מריה הקדושה- שהביא את ראש הממשלה להתנצל.
נתי יעקובי מוסיף, ש"אין ספק כי מיקומו של האח הגדול במקום ה-1 בפברואר , עוד טרם עליית התכנית לאויר , מצביע על כוחו של המותג הטלוויזיוני שבנתה קשת, שמצליחה כהרגלה להכניס לרשימת התוכניות המדוברות בתקשורת גם את ארץ נהדרת הותיקה."