ברת הנקל סוד, יוצאת במהלך אסטרטגי של כינוס כל מותגי "סוד" תחת מטריה מותגית אחת. במסגרת זו מעלה הנקל סוד למדף את קו מוצרי "סוד" במהדורה חדשה ובעיצוב אחיד, בהשקעה כוללת של 5.5 מיליון שקל. מדובר בהשקעה אסטרטגית ראשונה במותג מזה 10 שנים.
במסגרת מהלך זה של ריענון וחידוש סדרת מוצרי "סוד", הוחלט על כינוס ארבעת קטגוריות מוצרי הסדרה – אבקות כביסה, מרככי כביסה, נוזלי רצפות ונוזלי כלים, למטרייה מותגית אחידה תחת המותג "סוד". במסגרת זו בוטלו תתי המותגים "קומפקט סוד", "סופט סוד" ו"טופ סוד". בכוונת החברה להרחיב את הסדרה במוצרים משלימים נוספים.
ההשקה מחדש תלווה בקמפיין טלוויזיוני חדש באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA , קמפיין רדיו בשיתוף עם 103FM, קמפיין אינטראקטיבי באינטרנט ופעילות קידום מכירות, תחת הסלוגן "סוד הניקיון הפשוט".
נירית ברוקמן-סער, מנהלת מותג בכירה ב"הנקל סוד", מציינת כי המותג "סוד" הינו בעל וותק של 30 שנה בשוק הישראלי ונהנה ממוניטין ישראלי חיובי. ההחלטה על ריענון סידרת מוצרי "סוד" באה לתת מענה לדרישות הצרכן הישראלי, המחפש אחר שינויים וחידושים, אך מפגין רמה גבוהה של נאמנות למותגים המקומיים, תוך בדיקת עלות תועלת וביקוש למוצרים איכותיים במחירים סבירים.
סוד הינו מותג חזק ואסטרטגי בתחום מוצרי הניקיון בישראל וממוקם בין 3 המותגים המובילים בתחום (ע"פ אי.סי נילסן אוגוסט 2007 שנתי). שוק אבקות הכביסה המבורקד נאמד בכ- 256 מיליון שקלים בשנה, כאשר סוד מחזיק בנתח שוק כספי של 8.6% . שוק מרככי הכביסה המבורקד נאמד בכ- 139 מיליון שקלים, כאשר מרככי הכביסה סוד מחזיקים בנתח של 20 %. שוק נוזלי הכלים המבורקד נאמד בכ- 86 מיליון שקלים כאשר לסוד %7.3 בתחום זה. כמו כן, שוק נוזלי ניקוי הרצפות המבורקד נאמד בכ- 55 מיליון שקלים וסוד מחזיק ב-3.5% .
חברת "הנקל סוד", הנמצאת בבעלות מלאה של קונצרן "הנקל", עוסקת בפיתוח ושיווק דטרגנטים ומוצרי קוסמטיקה, ומשווקת בארץ את המותגים הבינלאומיים FA , "פרסיל", "Somat" ו"פלטה- שוורצקופף", לצד המותגים הישראליים "הוואי" ו"סוד".