"טירת צבי" מתזמנת את השקת "ענקנקיות" לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר

לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר משיקה טירת צבי סדרת נקניקיות ענק, ראשונה מסוגה בישראל "ענקניקיות". המוצרי פותח בהשקעה כספית של חצי מליון ש"ח ₪. החברה צופה גידול שנתי של 10% במכירות מוצרי הנקניקיות של "טירת צבי" בעקבות ההשקה.




ה"ענקניקיות" הינן נקניקיות ענק בתיבול פיקנטי, הייחודיות בגודלן, שאין שני לו בישראל. הסדרה כוללת 2 מוצרים במארזים שונים: מארז של 2 נקניקיות 300 גר', ומארז של 5 נקניקיות 800 גר'. המארזים מעוטרים בלוגו חגיגי דמוי מגן דוד המציין את יום העצמאות ומהווה סמל לישראליות.



"השקת ה"ענקניקיות" לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר, מהווה מענה לצורך הקיים בציבור בתקופה זו, הרוויה אירועי פיקניקים ומנגל מחוץ לבית, למוצרי על האש ונקניקיות גדולות ומתובלות, טעימים ונוחים להכנה", מסר קלמן פסקה, מנהל שיווק טירת צבי.




שוק הנקניקיות המבורקד בישראל מוערך (לפי דוחות נילסן עדכניים- ינואר- 2005) בכ- 102 מיליון ש' לשנת 2004. "טירת צבי" הציגה 13.4% גידול בהיקף המכירות לשנת 2004 בקטגוריית הנקניקיות, המהווה את אחוז הגידול הגבוה ביותר בקטגוריה, בהתייחס לכלל התחום שהציג גידול שנתי של 4.7% בלבד (דוחות נילסן, ינואר 2005). יצוין כי כלל שוק הנקניקיות -לרבות השוק המוסדי בו מהווה טירת צבי שחקנית ראשית- מוערך בכ– 180 עד 200 מיליון ₪.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס